Aihe: Saisikos apua..
1
_Mama_
15.07.2007 14:10:10
Poikani haaveilee kitarasta ja olen pohtinut mikä olisi hyvä kitara ja minkä merkkinen?
Puhetta ollut BC RICH METAL MASTER PACK -B-STOCKISTA Mutta millainen kitara on? Olisiko jollain kertoa äidille kyseisen kitaran hyviä ja huonoja puolia?
ravensoul
15.07.2007 16:49:44
Kitaroiden laatu noissa pakettiratkaisuissa on järjestään heikkoa. Katselisin ennemmin kitaraa ja vahvistinta erikseen. M.netin vakiosuositus näihin on: vahvistimeksi Roland Micro Cube

http://www.musiikkiliike.fi/index.php?target=products&product_id=1

Kitara, heviä halajaville:

http://www.musiikkiliike.fi/index.p … target=products&product_id=1240

Molempia vehkeitä kokeilleena (ja Micro Cuben omistajana) voin varauksetta suositella, hinta/laatu -suhde on huippuluokkaa.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
Lennu
15.07.2007 17:16:15

Ihan vastauksena kysymykseen:

+ erittäin halpa

- laatu on heikko

Suuri kysymys kuuluukin: oletko jo päättänyt ostavasi kyseisen paketin? ;)
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
Sanetium
15.07.2007 21:15:48
Tuosta setistä ei omakohtaista kokemusta ole, mutta olen melko varma että kannattaa suosiolla ostaa laadukkaammat vehkeet. Noissa halvemmissa pakkauksissa on nimittäin se vika, että kun soittovehkeet ovat halpiskamaa, into meinaa loppua lyhyeen.

Yleensä kitara ei pysy vireessä, hienoviritys on pielessä, kaula kiero tai osat eivät kestä. Tästä minulla taasen on jonkinlaista omakohtaista kokemusta, omat kitarani kun ovat halpiskamaa.

Kuten edellä sanottiin, Rolandin Microcube on varma valinta hintaansa nähden. Kitaroita löytyy monia hyviä, riippuen tietysti minkänäköisen ja -muotoisen haluaa. Ellei haittaa, että kitara on "tavallisen" näköinen eli stratocaster, suosittelen Yamahan Pacificaa.
Keppis
15.07.2007 21:19:43
Ja jos ostaa sen halvimman kitaran niin siitä ei sitten myydessä saa enään yhtään mitään kun kaikki osat on vääntyny ja kierteet menny.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)