mirjalii 18.01.2006 21:20:06 | |
---|
Hei! Olen aloitteleva soittaja ja joskus olen kuullut, että netistä löytyisi nuotteja eri soittimille. Onko kellään tietoa, mistä osoitteesta. En löytänyt googlesta, vaikka yritin etsiä. Olen todella kiitollinen osoitteista, |
Carpenter 18.01.2006 21:30:47 | |
---|
Ei nuotteja hirveästi löydy, koska on laitonta julkaista kappaleita ilman esittäjän lupaa. Kirjaston musiikkiosastoa suosittelen. |
ruuvimeisseli 18.01.2006 22:39:08 | |
---|
Voisit kokeilla guitar pro-ohjelmaa ( http://www.guitar-pro.com/en/index.php ) ja www.mysongbook.com osoitetteesta tabeja siihen. Yleensä on kitararaidat, basso ja rummut kappaleissa, nuotteina ja tabeina. Toivottavasti modit ei syö mua kun kerron sulle tämän, kun niiden pitäis olla laittomia. Kai. Ei toi mysongbook oo minnekään mennyt. |
baron 19.01.2006 06:56:33 | |
---|
Klassisia pianonuotteja kyllä löytyy ja lienevät jopa laillisia, kun teostot vanhentuneet. Niitäkö kaipailit vai mitä? My name is Baron, Sir Baron. |
TanoshiiMoominIkka 24.01.2006 18:12:23 | |
---|
Hei! Olen aloitteleva soittaja ja joskus olen kuullut, että netistä löytyisi nuotteja eri soittimille. Onko kellään tietoa, mistä osoitteesta. En löytänyt googlesta, vaikka yritin etsiä. Olen todella kiitollinen osoitteista, Pianofiles.com on sivu mistä saat kysyttyä monia nuotteja, lähinnä pianon nuotteja tosin. Ja sinun täytyy vain omistaa sähköpostioisoite ja rekata sisään ja kysyä ^^ Tosin voit etsiä pyös netisä "kappaleen nimi sheets for piano" tai "kappaleen nimi piano sheets" muista soittimista varmaan vaihdat vain soittimen nimen, en tosin tiedä kun soitan vain pianoa. ichigos.com on myös hyvä sivu missä on nuotteja |
noir 31.01.2006 20:18:35 | |
---|
Perinteinen jippo on hakea netistä midi-tiedostona toivottu kappale ja avata se ohjelmalla, joka näyttää tiedoston nuottiviivoilla. Joskus, oikeastaan aika usein, jälki tosin on aika sekavaa, mutta niiden selvittely ei liian mahdotonta ole kuitenkaan. Ohjelmista ei kyllä tule nyt mieleen kuin Musictime, mutta on niitä kyllä muitakin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
Johnny99 01.02.2006 21:35:47 | |
---|
Kirjaston musiikkiosastoa suosittelen. Myykää mulle pink paisley tele/strato |
Hammermul 05.02.2006 23:08:46 | |
---|
Ei nuotteja hirveästi löydy, koska on laitonta julkaista kappaleita ilman esittäjän lupaa. Kirjaston musiikkiosastoa suosittelen. Niin, siis Suomessa. Saattaa sieltä netistä ulkomaisilta sivuilta löytyä nuotteja. Ja suomalaisiltakin laittomasti. Mielipiteesi on väärä. |