Aihe: Pedaaleista jälleen
1
Tumocs
23.10.2005 11:39:45

Sain tässä jo toisen kolmanneksen tilaamistani pedaaleista ja jopa virtalähteenkin. Ja sen verran tietoinen olen kuitenkin, että eri napaisia laitteita ei pidä yhdistää toisiinsa. EHX Small Stonen ulkopuolella sitten näytti olevan erikseen merkattuna +- merkit ja päätin kurkata kaikkien pedaalien sisälle varmuudeksi. Ja jos en nyt ole aivan väärässä, niin Tuon small stonen (venäjä versio) sisällä napaisuudt oli ihan vituilleen.
Eli: Onko joku toinen täällä tehnyt ruuminavausta EHäXän Pulsarille, Big Muffille (venäjä), Small Stonelle (venäjä) ja Small clonelle ja voisi näin ollen korjata, jos puhun aivan läpiä päähäni.

Ja korjaantuuko ongelma, jos käytän laitteessa patteria, enkä tunge sitä virtaähteesen? En viitsisi ruveta johtoja rassaamaan, kun venäjä versiossa niihin ei ole niin helppo päästä käsiksi ja en kuitenkaan osaa.
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
jannu
24.10.2005 02:58:12
Onkos muka niissä venukkilaatikoissa verkkosähkölle rööri? Ainakaan mun Muffissa ei ole.
Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä?
Tumocs
24.10.2005 10:08:28 (muokattu 24.10.2005 10:09:40)

Onkos muka niissä venukkilaatikoissa verkkosähkölle rööri? Ainakaan mun Muffissa ei ole.

Muffissa ei ole, mutta stonessa on.

Je. Vastauksen sain. Ei mitään enää teille. Menkää pois...
Oraalitollo Romantikkoitkijät #22
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)