Klown85 05.11.2002 22:01:59 | |
---|
Eli jos joku kokeneempi voisi kertoa, onko Maison 5-k minkä tasoinen basso, olisin tosi kiitollinen. Maisonia ei hirveän moni tunnu tuntevan, mutta joku arveli se olevan Ibanezin alamerkki. Kertokaas samalla ovatko Laneyn (malli RBW100) vahvistimet keskimäärin mistään kotoisin. Aloittelijalle, siis. |
RR 06.11.2002 20:52:00 | |
---|
Eli jos joku kokeneempi voisi kertoa, onko Maison 5-k minkä tasoinen basso, olisin tosi kiitollinen. Maisonia ei hirveän moni tunnu tuntevan, mutta joku arveli se olevan Ibanezin alamerkki. Kertokaas samalla ovatko Laneyn (malli RBW100) vahvistimet keskimäärin mistään kotoisin. Aloittelijalle, siis. Ilmeisesti jotain tyyliin made in Korea. |
Pallisti 06.11.2002 20:57:42 | |
---|
MOi. Mä en just tota laneyn mallia ole testannut, mutta muutamista muista laneyn comboista on kokemusta.. En itse lämpeä oikeen niihin, niissä on mun mielestä aika ontto soundi, semmonen pahvilaatikkomeininki... Kannattaa kokeilla paljon eri vaihtoehtoja ja luottaa sitten siihen omaan korvaan... |
Klown85 06.11.2002 21:14:12 | |
---|
Ilmeisesti jotain tyyliin made in Korea. Älä RR ole katkera vaikka et tuntenutkaan kamoja *pus pus* Ainakin toi Maison makso Espoon musiikissa käytettynä enemmän kun vieressä seisovat Yamahat uutena, että tuskin mikään ihan paska. Korkeintaan kohatalaisen paska. |
RR 06.11.2002 22:08:54 | |
---|
Älä RR ole katkera vaikka et tuntenutkaan kamoja *pus pus* Ainakin toi Maison makso Espoon musiikissa käytettynä enemmän kun vieressä seisovat Yamahat uutena, että tuskin mikään ihan paska. Korkeintaan kohatalaisen paska. En todellakaan ole katkera, koska en ole mikään basisti. Laneystä en puhunut mitään, se on britti laatumerkki. Mutta Maison on korealainen firma, makso mitä makso. Itselläni on huono kuva korean laadusta (enkä ole ainoa), korea kitaran omistaneena.
|
Klown85 09.11.2002 11:24:40 | |
---|
En todellakaan ole katkera, koska en ole mikään basisti. Laneystä en puhunut mitään, se on britti laatumerkki. Mutta Maison on korealainen firma, makso mitä makso. Itselläni on huono kuva korean laadusta (enkä ole ainoa), korea kitaran omistaneena. Selvä. Kiitoksia nyt kuitenkin. |