Aihe: auttakaa mua!
1
pierced backyardbaby
04.01.2003 13:11:46
mä oon yrittänyt harjoitella akustisella kitaralla soittamaan mutta se on niin helvetin iso skeba et ei sitä voi soittaa ...ja haluisin sähköskeban (mut ei oo varaa ostaa sellast viel..) niin se mua vaan mietityttää et miten ihmees tyypit oppii kaikki noi nuotit ulkoot!!!??
mä saan repii hiukset päästä kun mä yritän opetella skeban soittoo...vai onx jotain niksii millä oppis soittaa helposti? (mä oon epätoivonen)...jotkut kitaristit väittää ettei ne ymmärrä nuoteist paskan vertaa mut silti ne osaa soittaa niin zairaan hyvin...mikä on se suuri salaisuus??
kertokaa!! ja onx sähköskebaa helpompi soittaa kuin akustist?? (ainakin vaikuttais siltä...)miten ootte ite oppinut soittaa??
kiitti kaikille jotka viittii vastata tähän!! :)
Catja
04.01.2003 13:38:16
Kyllä sähkiksellä on helpompi soittaa. Kapeempi kaula, eikä kieliä tartte painaa niin lujaa. Se on fakta.
Fortune
04.01.2003 15:53:27
Kyllä sähkiksellä on helpompi soittaa. Kapeempi kaula, eikä kieliä tartte painaa niin lujaa. Se on fakta.

Voi kun niitä kauloja on monenlaisia niin akustisissa kuin sähköisissäkin. Mieluummin sitä hyvällä akustisella soittaa kuin perseelleen säädetyllä sähkökitaralla.

Oletkos kokeillut vaikkapa Martinin miehekkäämmän hintaisia akustisia? Ei voi sanoa millään tapaa vaikeasoittoisiksi akustisiksi, harvalla sähkökitarallakaan soitto sujuu niin kevyesti.

Nimim."Olisipa 1600 euroa ylimääräistä"
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)