arcana 13.12.2002 22:28:40 | |
---|
Miten tuon kielen saa rämisemästä kun 7 nauhan kohalta rämisee kun soittaa. Sen ympäriltä ei rämise. Kielten vaihdon yhteydessä tuli tuollanen |
Jonte 13.12.2002 22:57:58 | |
---|
Miten tuon kielen saa rämisemästä kun 7 nauhan kohalta rämisee kun soittaa. Sen ympäriltä ei rämise. Kielten vaihdon yhteydessä tuli tuollanen Nosta kieliä tallasta milli pari. Katso onko kaula mutkalla sopivasti. Jos ei mielestäsi ole, niin käytä soitinliikkeessä huollossa. Jokainen uusi päivä on entinen eilinen. |
Grimmu 13.12.2002 23:53:05 | |
---|
Sanoisin, että kieli voi olla vähän mutkalla 7. nauhan kohdalta. Itsellä oli kerran sama juttu. Meinasin silloin jo alkaa itse viilaamaan nauhoja. Pitää vaan vähän taivuttaa kieltä toiseen suuntaan. Tai sitten 7. nauha on vain muita kuluneempi. "Peace means reloading your guns." |
arcana 14.12.2002 00:20:44 | |
---|
Sanoisin, että kieli voi olla vähän mutkalla 7. nauhan kohdalta. Itsellä oli kerran sama juttu. Meinasin silloin jo alkaa itse viilaamaan nauhoja. Pitää vaan vähän taivuttaa kieltä toiseen suuntaan. Tai sitten 7. nauha on vain muita kuluneempi. Kieli mutkalla? hmm 8) Tuskin tuo nyt kulunut on kun melkosen uus kitara. |
Grimmu 14.12.2002 00:40:03 | |
---|
Kieli mutkalla? hmm 8) Tuskin tuo nyt kulunut on kun melkosen uus kitara. Kielet voi paketissa taittua. No ehkä se on aika harvinaista. Mutta voihan se seuraavakin nauha olla liian korkealla, uudessakin kitarassa. Ei yksittäiset räminäkohdat mun mielestä liian matalista kielistä tai väärin säädetystä kaulasta voi johtua, koska silloin rämisisi muuallakin. "Peace means reloading your guns." |