Noku 06.04.2003 19:55:44 | |
---|
Eli juu, nyt tarttis tosta Kustomin KGA-10 päästä eroon, kotisoittoon tommonen joku 10-20W.. ehkä jopa 25W vehje. Mites muuten vahvarit vaikuttaa saundiin kun en oo testaillu pahemmin.. onks enemmän vahvarilla vaikutusta saundiin ku vaikka skitalla (ja mikeillä)?.. jos vaikka vertais Stratoa ja Les Paulia ja tota Kustomin paska pönttöä ja vaikka jotain Fenderin pikku boksia ni kummallas ois enemmän eroa? Entäs sit noiden vahvareiden elementtien laatu, onks niis paljoa eroja? (Saattaa olla että soitan kuiitenki tietskariin kykettyjen kajareiden kautta.. siis vahvarin kuuloke juttu liitettynä piuhalla koneen line-iniin, saan nääs enempi efektejä ja nauhotus onnistuu..) Täl hetkel löytyy ton vahvarin lisäks Fenderin Mexikolainen 60s Strato ja Boss-DS1 sekä hankkeilla on joko Bossin-DD3 tai RH-mikä lie olikaan tai sit se Ibanezin joku.. yleensä soittelen puolaskelta tiputetulla vireellä ja musa maku (ainaki ajallisesti =) on tommosta Guns 'N Rosesista Deep Purpleen ja sit jotain Iron Maidenei ja Satrianei siihen väliin, ois ihan hyvä et jos sen vahvarin ja näiden kamojen avulla sais jonki moista saundia Slashiltä, Angusilta ja Satrianilta ja vaikka viel Richieltä, eniten ehkä kiinnostas Satriaani tapanen laulava skitta, tosin tommonen Slashin kaltanen Les Paul ujellus ois kans kiva, Youngin saundiks ny kelpaa melkeen mimmonen vaan kuivahko särö saundi.. ainaki mulle =) Ja jospa ny jotku viittis ees vastata ku viime aikoina tullu vähän huonosti vastauksia.. vai pitäsköhän tää laittaa skitta kamoihin ja siirtää soitantaa koskevat asiat pois alottelija palstalta.. mut oon kyl mun miälest viel alottelija =P Sit ihan vaan ohimennen et tietäskö joku et minne netis vois tunkee noit omia soitelmia? "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
aon 06.04.2003 20:23:30 | |
---|
Juu, Tech21 Trademark TM10 kannattaa tsekata, jos ei putkipeliä hae. Sopivaa putkivahvistinta ei nyt juuri tule mieleen. Ja www.mikseri.net on sellainen paikka, johon voi laittaa kappaleita. Samoin kuin www.mesta.net |
Olli S. 07.04.2003 16:34:57 | |
---|
|
James Mc Brown 07.04.2003 20:12:17 | |
---|
If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it |
Noku 07.04.2003 21:30:09 | |
---|
Missä tota Marshallia vois testata!?!?! Ku aattelin just että joku marsu vois olla kova sana ku kaikki noi kitaristit (tai suurin osa) käyttää marshallia, eihän se toki sama asia oo mut kai saman valmistajan bokseissa on edes jotain samaa, lisäks ton ominaisuudet vaikuttas mun tarpeisiin sopivilta ja hintakin on varmaan kohdallaan! "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
James Mc Brown 07.04.2003 22:03:19 (muokattu 07.04.2003 22:07:01) | |
---|
Missä tota Marshallia vois testata!?!?! Tiedä en missä asut. Porissa ainakin. :) Eikun kauppoja kiertelemään vaan. Ku aattelin just että joku marsu vois olla kova sana ku kaikki noi kitaristit (tai suurin osa) käyttää marshallia Ei se vahvistin kitaristia tee :). No ei. ihan hyvä vahvari tuo on juuri sellaiseen kotirämpyttelyyn. Ihan kiva saundi ja niillä efekteilläkin saa aikaseksi kaikenlaista. Ainoa puute siinä on tuon clean/särö -namiskan vähän hankala sijoitus. ei pysty lennossa oikein vaihtamaan, eikä siinä ole paikkaa footswitchille. Tein sellaisen itse :) Kyllä se hintansa väärti on. If it's weak, either ignore it or kill it. Anything else honours it |
Noku 08.04.2003 20:04:27 | |
---|
Juupa juu, tänään kävin sit ostamassa tommosen Bossin DD-3 vehkeen ku siitä tuntu löytyvän niitä juttuja mitä hain. Hesassahan mä asun, en oo kyl marsuja täällä päin kaupoissa nähny, tosin käytettyjä en oo kyselly... jos jollain ois jotain ideoita et mist vois kysellä ni antaa palaa vaan... Sit ohimennen semmonen juttu että jos jollain ois suositella jotain skitansoiton opetuspaikkaa ni seki vois olla kiva... "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
Pyronius 18.04.2003 11:20:33 | |
---|
Cambridge ei ole putkivahvistin. |