Aihe: Peili
1
Spiff
02.05.2003 00:21:21
Osaan soittaa silmät ummessa ja esittää samalla vaikka riverdancen mutta heti kun yritän soittaa katsoen peilin kautta otelautaa niin menee pasmat totaalisesti sekaisin.

Jostain muistan lukeneeni peilin edessä harjoittelusta mutta onko siitä oikeasti mitään hyötyä?
kid ego
02.05.2003 00:25:03
Osaan soittaa silmät ummessa ja esittää samalla vaikka riverdancen mutta heti kun yritän soittaa katsoen peilin kautta otelautaa niin menee pasmat totaalisesti sekaisin.

Jostain muistan lukeneeni peilin edessä harjoittelusta mutta onko siitä oikeasti mitään hyötyä?

Sama juttu mulla. Tässä lienee kyse siitä, että kaikki keskittyminen menee siihen peiliin tuijottamiseen. Tarkoitus ei varmaankaan ole opetella soittamaan duettoa peilin kanssa, mutta peilistä näkee hyvin oman asentonsa, jos pitää sitä kovin tärkeänä.
get the funk out!
pitkätukka
02.05.2003 03:27:03 (muokattu 02.05.2003 03:27:24)
Itse taas pystyn soittamaan peilin kautta. Peilin kautta on helppo katsoa otelautaa ja viedä käsi tarkasti oikeaan kohtaan.

Edit: ja puuttui.
mikko k
03.05.2003 02:28:56
no tuskin se mitenkään kovin tärkeetä treeniä on..mutta siitä näkee kyllä hyvin oman soittotyylin..
kusve
03.05.2003 21:50:04

minen ees yrittäs ku näkisin kuin vitun tyhmän näkönen oon ku soitan...
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Sleeper
05.05.2003 10:43:16
minen ees yrittäs ku näkisin kuin vitun tyhmän näkönen oon ku soitan...

No just sen takia. Että oppis näyttämään koolimmalta. hoho
[levyt] Elämä on appelsiini. Ensin on kova kuori ja sitten makea sisus, makea... mmm..... drool... -Homer Simpson
ForSakeN
05.05.2003 16:42:04
Varmaan siinä peilin edessä soittaminen kartuttaa sitä taitoa jos joudut esim. soittamaan jotain biisejä, joita ei ole nuotitettu. Ts. kaveri näyttää sulle miten biisi menee ja pystyt omaamaan kappaleen niin, ettei kaverin tartte tulla kädestäpitäen seläntaakse opettamaan miten se menee. En ainakaan muuta järkevää selitystä sen opettelemiseen näe.
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ! (siis se plugi) :o
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)