Squier 28.04.2003 21:56:05 | |
---|
olin tetissä tuolla yhessä musaliikkessä ja soitin siellä alakerrassa skebaa niin ammatti muusikko tuli että:"sä saundaat ihan omalla tyylillä" mitä tuo tarkoittaa olenko ihan paska soittaan vai en? sitten off topikki: onko 350 euroa liikaa tollasesta ibanezin rg-470 vuoden vanha ja siihen on vaihettu joku seymour duncanin humpukkeri johonki paikkaan? ja jos jotaki häiritsee niin olen vain tyhmä aloittelija. |
Aerodactev 28.04.2003 22:07:39 | |
---|
Tuosta ensimmäisestä, se ei ainakaan tarkoita sitä, että olisit paska soittamaan. Oman tyylin löytäminen on kitaristille hyvä juttu muiden kopioinnin sijaan. |
Kitaranraiskaaja 28.04.2003 23:19:55 | |
---|
Eiköhän se ihan positiivista palautetta ollut se pro-äijän heitto. En tiedä tuosta Ibanezista, kun en iban sivuiltakaan löytänyt kyseisestä kepistä mitään infoa. Ei kuitenkaan hirveän paha hinta, jos on hyvä kitara. Sano EI lehtimyyjille. |
Fortune 29.04.2003 13:11:57 | |
---|
Jos siinä RG470:sessa on Lo-trs -tremolo (niinkuin muistelen), niin kierrä kaukaa, vaikka kuinka olisi Duncan vaihdettu. |
MeatPie 29.04.2003 17:32:04 | |
---|
En nyt tuomitsisi tuota lo-trs:ää ihan noin jyrkästi. Ei mikään varsinainen laatutalla ole, mutta ainakin minulla on ihan hyvin pelittänyt. RG470 on ihan kelpo kitara, jos hyvässä kunnossa on niin en usko että se mikään huono ostos olisi. |