Aihe: operaatio pikkusormi
1
author
07.10.2003 17:38:38
Mulla on tapana pitää pikkusormea tukena erilaisissa riffeissä varsinkin nopeissa, joissa demppaus on hyvin oleellista.

Ongelma:pikkusormi osuu volume-säätimeen--> ääni hiipuu pikku hiljaa pois.

Jos jollakulla sattuisi olemaan jonkinlaista niksiä pulmaani, olisin kiitollinen vastauksista.
Antti1
07.10.2003 17:43:08
Mulla on tapana pitää pikkusormea tukena erilaisissa riffeissä varsinkin nopeissa, joissa demppaus on hyvin oleellista.

Ongelma:pikkusormi osuu volume-säätimeen--> ääni hiipuu pikku hiljaa pois.

Jos jollakulla sattuisi olemaan jonkinlaista niksiä pulmaani, olisin kiitollinen vastauksista.

Opettele soittamaan eri kohtaan tukemalla tai lopeta tukeminen. Yksi vaihtoehto on tietty, että vaihdat volapotikan paikkaa kitarassa.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
PuNkKi
07.10.2003 23:52:36
Opettele soittamaan eri kohtaan tukemalla tai lopeta tukeminen. Yksi vaihtoehto on tietty, että vaihdat volapotikan paikkaa kitarassa.

2) hommaat kokonaan toisenlaisen kitaran :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
kid ego
08.10.2003 00:23:57
Mulla oli ennen sama ongelma, mutta se meni ohi ihan tiedostamatta. Ehdin jo suunnitella potikan paikan vaihtamista.

Pidä huoli, että pikkusormesi ei mene potikan ja tallan välistä kiertyen potikan ympärille. Silloin tulee väännettä volaa vahingossa. Jos "ankkuroit" sormesi pleksiin, sen pitää olla sinusta katsottuna vasemmalla puolella potikkaa. Ja koeta siirtää kättäsi sentin tai pari lähemmäs kaulaa.
Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)