Ostin hiljattain Ibanezin RG1550BK merkkisen kitaran. Soundeihin olen muuten tyytyväinen mutta jotenki tuntuu että en saa tarppeksi hevejä soundeja. Kysymykseni kuulukin että onko kaikkia mikkejä mahdollista saada päälle yhtäaikaa, koska silloinhan maalaisjärjellä ajateltuna kaikkein paras soundi? Takamikki on tuplamikki, keskimikki on yksöismikki ja eessä kans tuplamikki. Vai kannattasko mun ostaa toinen säröpedaali? |
Ostin hiljattain Ibanezin RG1550BK merkkisen kitaran. Soundeihin olen muuten tyytyväinen mutta jotenki tuntuu että en saa tarppeksi hevejä soundeja. Kysymykseni kuulukin että onko kaikkia mikkejä mahdollista saada päälle yhtäaikaa, koska silloinhan maalaisjärjellä ajateltuna kaikkein paras soundi? Takamikki on tuplamikki, keskimikki on yksöismikki ja eessä kans tuplamikki. Vai kannattasko mun ostaa toinen säröpedaali? Vastailkaapa muuten sitten tonne kitarakamaosioon tähän samaan viestiin. Tän voisi poistaa täältä, ei ole järkeä pitää useampaa samaa viestiketjua yhtäaikaa. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |