Bassovadelma 11.08.2003 16:25:46 | |
---|
Mä oon rupeamassa basistiksi ja mulla ei oo yhtään kokemusta bassoista. Mikä basso olis hyvä aloittelijalle? Mitä kannattaa tietää valitessa ensimmäistä bassoa? Kaikki asiaan liittyvät tiedot ovat erittäin täkeitä, joten kertokaa muutakin jos tulee mieleen. |
noir 13.08.2003 14:08:14 | |
---|
Eikös basistiksi synnytä? Ei. Basistiksi pudotaan lauteilta. kiinnostaisi muuten minuakin, kun GAS johtaa kättäni kohti ensimmäistä bassoani, enkä tiedä kuin sen, että koulun bassot olivat aika heikkoja kokemuksia. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
DeathBlooms 16.08.2003 10:49:13 | |
---|
Mä oon rupeamassa basistiksi ja mulla ei oo yhtään kokemusta bassoista. Mikä basso olis hyvä aloittelijalle? Mitä kannattaa tietää valitessa ensimmäistä bassoa? Kaikki asiaan liittyvät tiedot ovat erittäin täkeitä, joten kertokaa muutakin jos tulee mieleen. Varmasti saat halvalla bassopaketin, eli basson, piuhan ja vahvistimen.. Uskoisin et alle 500e tommonen maksais.. Hinnan pudotessa alaspäin myös laatu kärsii.. Itse kadun nyt, koska ensimmäinen kitarani oli halpa ja huono, nyt säästäisin vähän kauemman ja ostaisin laatua.. Katso torilta käytettyjä.. -
" I'm praying for rain
And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way " |
gravedepth 18.08.2003 14:43:05 | |
---|
Thomannilla tais olla joku halpa paketti. En muista sivujen ossaa mut ehkä joku muistaa. |
Fortune 18.08.2003 14:45:53 | |
---|
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks" |
piiroinenj 24.09.2003 14:15:39 | |
---|
En kyllä suosittele ensimmäisen ktaran tai passon ostoa mistään helevetin thomanilta. Meet vaan lähimpään musakauppaan ja kerrot minkälaisen passon haluut vaikkapa nyt sitten värin perusteella niin varmasti sulle hyvä ja halpa passo löytyy. |
spine512 27.09.2003 07:26:46 | |
---|
En kyllä suosittele ensimmäisen ktaran tai passon ostoa mistään helevetin thomanilta. Meet vaan lähimpään musakauppaan ja kerrot minkälaisen passon haluut vaikkapa nyt sitten värin perusteella niin varmasti sulle hyvä ja halpa passo löytyy. Niin ja käytetty on varmaankin parempi (halvempi) vaihtoehto kuin uusi... Ite maksoin bassosta ja combosta yhteensä 155eurova... |