Aihe: Rumpukone?
1
zodiac
03.10.2003 12:25:50
hakusessa olisi kitaran,kaveriksi edullinen rumpukone.tyyli olisi rock ja hevi mättö suositelkaa edullista ja hyvää laitetta.
axeshredder
14.10.2003 00:44:55

en muista laitetta mutta olen kokeillut jotain halpaa multiefektiä jossa oli rumpukone samassa kysy levytukusta tai musamaailmasta ehkä tietävät
Jaz
14.10.2003 07:58:19

en muista laitetta mutta olen kokeillut jotain halpaa multiefektiä jossa oli rumpukone samassa kysy levytukusta tai musamaailmasta ehkä tietävät

Pari viikkoa sitten ostin Bossin DR-3.n ja olen tyytyväinen sekä soundeihin, että helppokäyttöisyyteen.
kassus
14.10.2003 16:46:17
hakusessa olisi kitaran,kaveriksi edullinen rumpukone.tyyli olisi rock ja hevi mättö suositelkaa edullista ja hyvää laitetta.

Myös reilu pariviikkoa sitten ostin Bossin DR-3, hyvä vehje, monipuolinen, hyvät saundit, voi tehdä omia rytmi-ohjelmia, voi jopa soittaa bassoa.
TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus.
Lonesome
15.10.2003 08:50:36

Ainakin mun Digitech RP50:ssa on rumpukone, jossa on 30 komppia. Ihan mojova lisä treenikäyttöön. Ja halpahan tuo on. Saksassa hinta firmasta riippuen 77 - 85 eur + kulut. Suomen hinnasta ei havaintoa.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)