Patzku 10.02.2004 21:46:14 | |
---|
Elikkäs olisin vaihtamassa kieliä akustiseen kitaraan.. Mut en tiä että miten ne valkoiset muovi nupit saadan irti sieltä tallasta?? en oo kovin uskaltanu mennä niit repiin..jollain special työkalulla, vai sivuleikkureilla =) |
hatapi 10.02.2004 21:54:39 | |
---|
Kekkuloita, hekkuloit ja kiroilet. Sitten sidot sen nupin pään oven kahvaan ja odota että joku tulee ja aukasee sen oven. Kyllä nuppi lentää. - ei se laatu, vaan se määrä - |
Juntunen 10.02.2004 22:34:13 | |
---|
Lähtee kun löysäät kielen ja sen aiheuttama jännitys lakkaa. Tällöin tappi ei enää pitäisi olla tiukassa. Ihan kynsillä olen yleensä saanut irti. Vähän pyörittelee ja heiluttelee. Jos on oikeen jämähtäny niin varovasti joillaki pihteillä. |
poppamies 11.02.2004 00:04:07 | |
---|
Lähtee kun löysäät kielen ja sen aiheuttama jännitys lakkaa. Tällöin tappi ei enää pitäisi olla tiukassa. Ihan kynsillä olen yleensä saanut irti. Vähän pyörittelee ja heiluttelee. Jos on oikeen jämähtäny niin varovasti joillaki pihteillä. Noinhan ne lähtee. Jos haluaa tehdä tuon viimeisen päälle oikein niin musiikkikaupasta saa ostaa tuollaisen pienen muoviveivin joka sopii virityskoneistoon. Veivin toisessa päässä on tuollainen sopivankokoinen hahlo joka on tarkoitettu nitten tappien irroittamiseen. "G-strings are for strippers" |
Mimi 11.02.2004 11:39:44 | |
---|
Minä irrottelen ihan normaali monitoimipihdeillä varovaisesti.. Jos käyttää pihtien kanssa liikaa voimaa tai alkaa säheltämään ni on äkkiä kansi naarmuilla. Totta on, että kun kieliä löysää ni lähtee helposti, jos ei voimat riitä ni sit pihdit avuksi... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Jarski 12.02.2004 16:14:19 | |
---|
kielet löysälle ja kolikolla varovasti. Musiikki on kuin jalkapallo. Jokainen oppii pomputtelemaan, mutta kaikki eivät opi tekemään maaleja! |
lapio 17.02.2004 09:11:23 | |
---|
Yksi hyvä konsti on löysätä kaikki kielet ja työntää käsi sisään sinne kaikukoppaan ja työntää ne sieltä alapuolelta irti. "These pretzels are making me thirsty!"
-Cosmo Kramer |