jefferson 08.02.2004 02:59:17 | |
---|
Onko kellään kokemusta ton merkin kitaroista? Esimerkiksi les paul kopioista. Onko aloittelijalle, epiphone les paul special II, hyvä kitara, onko kellään kokemusta ? Tohon epiphoneen ainakin rahat riittää. |
Cort87 08.02.2004 10:23:22 | |
---|
Epia en kyllä ostaisi. En ainakaan tuota mallia. Maailman karmeimmat mikit. Ihan ok soittaa kylläkin mutta empä oikein tiedä. Kenties Yamaha tai Ibanez skitta mielummin ? J&D kitaroita olen muutaman testanmnut täällä kotisuomessa ja yllätyin kyllä todella positiivisesti. Eivät nyt ehkä mitään Gibsoneita mutta testin arvoisia pelejä. Hinnat ovat kyllä todella edullisia. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
jefferson 08.02.2004 17:26:14 | |
---|
Onko kokemusta tommosesta ibanezin halvasta kitarasta esim. gax-70 ? Toi vaikutti ainakin ihan siistiltä. |
askomiko 08.02.2004 21:55:24 | |
---|
Jotain J&D:tä testin, oli hiton komee lespaulmeiniki, mutta soi melkein kuin superloonipatja jossa on kuminauha. |
Cort87 09.02.2004 12:37:32 | |
---|
Jotain J&D:tä testin, oli hiton komee lespaulmeiniki, mutta soi melkein kuin superloonipatja jossa on kuminauha. Niin kuin yleensäkin, halppiskitaroissa taitaa olla yksilöillä todellakin suuria eroja. Itse olen varmaa testannut sitten vain hyviä yksilöitä. Markun Musassa oli yksi todella tyylikäs LP. Oli kuulemma tullut vaihdossa ja oli vuodelta 91. Ihan ok peli soittaa. Todella painava. Mutta hinta oli jotain kaameaa: 600e. Eivät kai tienneet Saksanmaan hintoja kun äityivät niitä minulta kyselemään. Toisaalta kyse voi ollakin jostain hienommasta mallista mutta epäilen. Vaasan Unisoundissakin on muutama J&D kitara. Muutama strato ja basso. Molemmat erinomaisia soittaa ja hyvin yksinkertaistettuja. Kuitenkin toimivia ratkaisuja . Hinnat olivat puoli-ilmaisia. Sellaisella ei olisi lainkaan hullumpaa aloitella soittaja uraa. Tosin testaamatta en uskaltaisi ostaa noita halpakitaroita. Ibanezin halvemmissa kitaroissa on parasta antia kaulan soitettavuus. Kiinteä talla on hyvä juttu pelissä kuin pelissä. Powersound mikit tosin ovat mielestäni jotain............... Mutta kyllä ne asiansa ajavat jos ei ole tottunut joihinkin Duncaneihin tai Dimarzioihin. Testaile ihmeessä soittia huolella läpi. Eri mallit ja merkit käyt läpi ja jostain löytyy varmasti sinullekin hyvä kitara. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
-Spade- 10.02.2004 10:45:14 (muokattu 10.02.2004 10:47:47) | |
---|
Onko kokemusta tommosesta ibanezin halvasta kitarasta esim. gax-70 ? Toi vaikutti ainakin ihan siistiltä. Omistan juuri tuon GAX-70:n. Mielestäni hintaisekseen hyvä kitara. Kaula on ainakin minun makuuni hyvä soittaa ja kiinteä talla on hyvä aloittelijalle. Potikat ja mikkikytkin ovat tosin aika lelun tuntuisia. J&D-kitaroista ei ole kokemusta, mutta tuo Iba on ainakin ehdottomasti parempi ostos kuin nuo halvimmat Epit. GAX-70:ä saa sitten n. 250 eurolla, vaikka niistä voidaan jossain pyytää reilusti yli kolmea sataa. No hard feelings - Pirkanmaan Impotentit Ry. |
Cort87 10.02.2004 10:49:32 | |
---|
Omistan juuri tuon GAX-70:n. Mielestäni hintaisekseen hyvä kitara. Kaula on ainakin minun makuuni hyvä soittaa ja kiinteä talla on hyvä aloittelijalle. Potikat ja mikkikytkin ovat tosin aika lelun tuntuisia. J&D-kitaroista ei ole kokemusta, mutta tuo Iba on ainakin ehdottomasti parempi ostos kuin nuo halvimmat Epit. GAX-70:ä saa sitten n. 250 eurolla, vaikka niistä voidaan jossain pyytää reilusti yli kolmea sataa. 200e saa tätä nykyä uuden.Ainakin Vaasa Unisoundissa. Kelpo keppi tosiaan ja kiinteä talla on enemmän kuin sopiva aloittelevalle muusikolle " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Mark-Ken 10.02.2004 18:58:12 | |
---|
200e saa tätä nykyä uuden.Ainakin Vaasa Unisoundissa.
Enpä ole siellä noita kitaroita nähnyt lähiaikoina... Thomannilla maksaa 189€. |
Cort87 13.02.2004 23:50:00 | |
---|
Enpä ole siellä noita kitaroita nähnyt lähiaikoina... Thomannilla maksaa 189€. Kyllähän noita siellä muutama oli. On tietysti voinut mennäkin jo. Viikko sitten oli ainakin vielä sellainen kirkkaan punainen skeba hyllyssö.Ja mielestäni oli tuon 200e. Voi olla että olen taas nähnyt unta keskellä päivää, mutta aika varma olen. Ei ainakaan paljoa ole voinut mennä yli. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |