Jaba 03.03.2004 15:13:31 (muokattu 04.03.2004 12:37:24) | |
---|
Mites kyseiset kitarat? Ovatko ihan varteenotettavia? Hinta on n. 200€.. Omistaako kukaan / onko kukaan omistanut? Entäs sitten ne G-400? EDIT. Tulipas vähän väärään paikkaan... |
mie 04.03.2004 15:16:01 | |
---|
G-400:sen omistan, mutta enpä siitä osaa paljon muuta sanoa kun että itselläni toiminut ihan hyvin ja minulle hyvä kitara. Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet.
IHKK #10 |
Jaba 04.03.2004 17:51:59 | |
---|
Mistä ostit/paljonko maksoi? Ja minkä tyylistä musiikkia soitat : sopiiko hyvin? Ajattelin itse lähinnä soitella AC/DC / Black Sabbath- tyylistä musaa... |
mie 04.03.2004 19:25:12 | |
---|
Mistä ostit/paljonko maksoi? Ja minkä tyylistä musiikkia soitat : sopiiko hyvin? Ajattelin itse lähinnä soitella AC/DC / Black Sabbath- tyylistä musaa... Thomanilta tilasin (ei suositeltavaa) ja hieman auki 400€ maksoi. Itse soitan jotain väliltä rock ja hardrock. Periaatteessahan millä tahansa kitaralla voi soittaa mitä tahansa musiikkia, mutta onhan SG:n soundi vähän esim. LP:tä rankempi eli heviin se sopii kuin nyrkki korvaan. Ja Angus Younghan soittaa itse SG:llä eli AC/DC-tyyliin se sopii loistavasti. Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet.
IHKK #10 |
Kusse 04.03.2004 20:01:03 | |
---|
Mulla on myös toi G-400, suosittelen lämpimästi, kiva keppi. Huomaa toki että nois specialeissa on kaula pulteilla kiinni, eikä liimalla, joten soundi ei välttämättä ole niin tymäkkä, eikä ole niin hyvä sustaini. Materiaalin osalta special on myös soundeiltaan hieman "hintelämpi". Niin, ja onhan G-400 hienompiki... Saithan sä selvää? Älä valita! |
Jaba 05.03.2004 11:59:12 | |
---|
Mikä kauppa Helsingin seudulla myy tuota G-400? Ja miksei Thomannilta tilaaminen ole suositeltavaa? Aika kallis minulle tuo G-400... |
Lord of the strings 05.03.2004 12:40:02 | |
---|
Mikä kauppa Helsingin seudulla myy tuota G-400? Ja miksei Thomannilta tilaaminen ole suositeltavaa? Aika kallis minulle tuo G-400... DLX saattaa myydä. Thomannissa on se vikana, että kuljetuksen aikana saattaa kitaralle sattua jotakin, enkä itse ostaisi kitaraa näkemättä sitä. "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
waukku 17.03.2004 13:56:13 | |
---|
DLX saattaa myydä. Thomannissa on se vikana, että kuljetuksen aikana saattaa kitaralle sattua jotakin, enkä itse ostaisi kitaraa näkemättä sitä. Missä tuo pulju sijaitesee? paljo on hintaa? ois tarkotus tehdä kitaran osto reissu helsinkiin... lahjattomat treenaa! |
Niskamies 17.03.2004 14:51:46 | |
---|
Missä tuo pulju sijaitesee? paljo on hintaa? ois tarkotus tehdä kitaran osto reissu helsinkiin... DLX sijaitsee helsingin malmilla, kymmenen minuuttia juna-asemalta. En nyt muista oliko ylä vai alamalmilla, joku voisi valaista? Soita bassoa ja ole uromies! |
Lonesome 17.03.2004 15:56:55 | |
---|
DLX sijaitsee helsingin malmilla, kymmenen minuuttia juna-asemalta. En nyt muista oliko ylä vai alamalmilla, joku voisi valaista? Kirkonkyläntie 15 on osoite ja siis samalla puolella junarataa kuin esim. Prisma. Sijainti: http://www.dlxmusic.fi/info.shtml Ei ainakaan viime maanantaina ollut muistaakseni tuollaista G-400 -mallista tarjolla. Niitä pulttikaulaisia Specialeja kyllä. En tosin juurikaan katsellut SG-malleja. Henkilökunnalta tietysti saa kysymällä palvelua ja varmasti asiakkaan haluama Epi (tai muu kitara) tilataan, jos ei ole hyllyssä. Tarkkana kannattaa olla hintojen suhteen. Jotkut on väittäneet, että tinkaaminen onnistuu sujuvasti, mutta ainakin mulle on toistuvasti tarjottu suoraan Into-Luthmannin kuvaston hintoja. Ota tai jätä. Ilmeisesti asikassuhteen rakentamiseen pitäisi panostaa, muuten mennään listahintojen mukaan... Kun ei enää ehdi noissa kaupoissa roikkua, niin toimivat nettitilaukset syystäkin houkuttaa. DLX:n hinnoissa ei tunnu olevan satunnaisasiakkaalle pelivaraa lainkaan. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
waukku 18.03.2004 11:47:06 | |
---|
Etenkin ois haussa se g400 vintage versio...tuntuu että taitaapi olla pakko kallistua t-kaupan puoleen... lahjattomat treenaa! |
JartZA 18.03.2004 21:57:41 | |
---|
Etenkin ois haussa se g400 vintage versio...tuntuu että taitaapi olla pakko kallistua t-kaupan puoleen... Sama tilanne minullakin. SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |
waukku 21.03.2004 10:19:48 | |
---|
Luthalta sais tilattuu tuon sg 400 vintage-kepin mut hinta on 120e kalliimpi kuin thoomanil. Ja eikös ne liikkeis tarjoo aina luthan hintaa? lahjattomat treenaa! |
JartZA 21.03.2004 12:23:13 | |
---|
Ja eikös ne liikkeis tarjoo aina luthan hintaa? Näin olen kuullut. SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |