Aihe: Kaulamikki pätkii.
1
Tarva
12.02.2004 17:52:19
Moi. Nyt tarvitaan kokeneempien apua. Olen Epiphone Dot:n onnellinen omistaja. Kuitenkin nyt on tullut ongelmia kaulamikin kanssa. Mikki on alkanut pätkimään tai pikemminkin sammumaan joiksikin ajoiksi. Kun mikki on sammuneena, niin kuitenkin kosketus kieliin vaikuttaa vahvistimesta tulevan surinahäiriön laatuun (silloinkin kun vain kaulamikki on valittu käytöön). Mielestäni kaikki johdot ovat kiinni ja muutenkin kitaraa on kohdeltu kunnioituksella. Voiko olla, että potikat tai valintakytkin on likastunut koskettelusta ja se aiheuttaisi tämän häiriön? Siis toisinaan kitara toimii unelmasti, mutta toisinaan tapahtuu tätä mikin sammumista. Kiitoksia etukäteen.
Härski
12.02.2004 17:56:28
Ruiskuta CRC:tä mikkikytkimen juotoksiin ym. ja kokeile lehteekö vika. Jos lähti, niin juotokset uusiksi tai kytkin uusiksi. Noissahan ei ole mitkään parhaat mahdolliset kytkimet. Kokemus + syvä rintaääni = tämä vastaus.
TheWickerMan
12.02.2004 18:31:35
Mulla oli jokus piuhassa jotain häikkää. Mut en tiä...
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
Lauri666
14.02.2004 00:45:08
Yhdyn härskiin...
So far or so it seems All is lost With nothing fulfilled Off the pages and the T.V. screen Another world Where nothing's true
jari
06.03.2004 10:44:27
mulla sama vika uutena sheratonissa / valintakytkin sökö uusiksi vaan ja taas toimii
JMP71
07.03.2004 23:40:53
Yhdyn härskiin...

Älä kuitenkaan julkisesti.
Hanki parempaa luettavaa.
lxi
07.03.2004 23:56:00
Minulla on G-400:ssa joskus ollut vastaavaa ongelmaa, syynä on ollut se, että ne metalliliuskat joita mikkivalitsin sisällä painaa olivat vääntyneet ja kontaktia ei syntynyt -> signaali ei kulkenut. Korjautui heti kun painelin liuskoja suorempaan.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
juzci999
12.03.2004 14:41:27
Minulla on G-400:ssa joskus ollut vastaavaa ongelmaa, syynä on ollut se, että ne metalliliuskat joita mikkivalitsin sisällä painaa olivat vääntyneet ja kontaktia ei syntynyt -> signaali ei kulkenut. Korjautui heti kun painelin liuskoja suorempaan.

mullakin oli sama ongelma tuola jakissa. aivan hädissäni tutkin kaikki mahdolliset johdot ja liitokset läpi että missä helvetissä se vika muka on, enkä älynnyt tarkistaa niitä jakin liuskoja joista toinen oli vääntynyt vinoon sillälailla että piuhan pää osui siihen välillä. josta luonnolisesti johtui että välillä kuului, välillä ei ja välillä pätki.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)