Prosessi 05.05.2004 22:39:18 | |
---|
Oli tuo Straton vibrakampi alkanut kitisemään, niinpä päätin voidella sen jengoja rypsiöljyllä. Nyt kampi kyllä liikkuu _todella_ vikkelään. Siitä tulikin mieleen, että onko voitelusta jotain haittaa? Kampi tuntuu heiluvan kokoajan kun soittaa. Kuuluuko se pyörittää aivan ääriasentoon, ettei se liiku, jos sitä ei käytä ja aina pyöräyttää se käytön ajaksi takaisin? Hmm.. |
Eemil 05.05.2004 23:06:30 | |
---|
Rypsiöljystä en kyllä osaa sanoa. Metalli tykkää öljystä silti aina. Joihinkinpaikoihin se ei luonnollisesti sovi kuten kieliin, mutta kyllä tuo kammen jenga on hyvä öljytä. Kampea voit muuten käyttää ihan kuten parhaaksi näet. |
Prosessi 05.05.2004 23:23:45 | |
---|
Juu, no hyvä ettei tullut tehtyä mitään fataalia. Hmm.. |
agentti 06.05.2004 00:57:08 | |
---|
No kyllä itekkin rasvaan ja voitelen niitä kierteitä, ei helvetissä ainakaan mun yksilössä sitä voi käyttää ilman mitään öljyä. Kitisee ja ei luista. Kyllä se saa mun puolesta heilua ja olla herkkä. The Young Ones | Summer Holiday | Wonderful Life |
kid ego 06.05.2004 01:21:29 | |
---|
Kyllä se saa mun puolesta heilua ja olla herkkä. Kuulostaa ihan mun kikkeliltä. On totuus tulla lapsen suuhun. |
perkeles 20.05.2004 02:12:49 | |
---|
Kuulostaa ihan mun kikkeliltä. jaa... rasvattu vibrakampi?.. HELLO CLEVELAND |
Miikathebest 20.05.2004 13:05:41 | |
---|
Joihinkinpaikoihin se ei luonnollisesti sovi kuten kieliin, ... Luistaa kielet mukavasti, kun öljyää. Se ei taas ole yhtään hauskaa, jos kaulan lakattu takapuoli on öljyssä. |
Eemil 20.05.2004 13:38:11 | |
---|
Luistaa kielet mukavasti, kun öljyää. Se ei taas ole yhtään hauskaa, jos kaulan lakattu takapuoli on öljyssä. Niin, no joo jos sen öljyn saa hyvin pois levityksen jälkeen. Jos kielet vielä soi hyvin niin tuohan on hyvä kikka, koska öljyhän on tunnetusti loistava lian irroittaja metallipinnoille. |