Aihe: MIDI-ongelma
1
Swing
24.05.2004 22:40:43
Kyselin tästä jo toisaalla tuloksetta, toivottavasti täällä osaisi joku antaa vinkkiä.

Minulla on Computer Music lehden sekvensseri "Computer MuZys", joka suostunut toimimaan audioäänityksessä. Nyt olen yrittänyt siirtää siihen rumpuja MIDInä (mm. Band-in-a-boxista) seurauksella että toistaa kertaalleen kymmenisen tahtia ja sitten uusilla yrityksillä ei mitään. Sekvensserin säätöjä olen muutamia viikkoja räpläillyt tuloksetta.
Mistähän voisi olla kyse?

Äänikortti on SoundBlaster PCI64V, eli aika vanha ja halpa, ja käyttis XP. Huonolta kuulostava yhdistelmä, voisiko sitä syyttää? Ajuria koitin päivittää mutta varsinaista XP-ajuria ei löytynyt.

Kiitoksia ken viitsii tätä kommentoida.
reiska p
28.05.2004 11:12:59
Onko Computer MuZys demo-versio, kun se tuli lehden mukana. Demoversiossa saattaa olla juuri tuon tapaisia rajoituksia.
Swing
30.05.2004 21:28:31
Onko Computer MuZys demo-versio, kun se tuli lehden mukana. Demoversiossa saattaa olla juuri tuon tapaisia rajoituksia.
Voipi olla demo, on nyt lainassa niin en pääse tarkistamaan.

Hommasin samaisen lehden myöhemmästä versiosta Screenblaster ACID sekvensserin (jostain syystä eivät sano sitä sekvensseriksi, joten mikähän se on?). Sinne onnistuin siirtämään rumpuraidan ja soitteleen audiota päälle. Rajoituksia oli siinäkin, mutta ohjelma ainakin kertoi ystävällisesti että tämä ei nyt onnistu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)