Nikke 21.05.2004 00:33:45 | |
---|
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses ,,òó/,,/ |
agentti 21.05.2004 01:00:44 | |
---|
no kyllä tohonkin saa, tosin en tunne ko vahvaria mutta ainahan voit laittaa kitarasta piuhan efektiin ja efektin ulostulosta piuhan vahvarin inputtiin... vai mitä tässä haettiin_? Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7
Kyllä Esa osaa. |
Nikke 21.05.2004 01:08:38 | |
---|
No juuri tuota, että voiko sitä efektiä käyttää tuon vahvistimen kanssa. Kiitos vastauksesta. Pitänee jonkinlainen efekti hankkia sitten varmaan. Toisena kysymyksenä, vaikka ei kyllä liity tähän aiheeseen _Millään tavoin_. Eli onko noissa sähkörummuissa tavallisia rumpuja vastaava ääni? Olisiko ääninäytettä missään? Kaveria vain kiinnostaisi kun asuu kerrostalossa ja haluaisi rummut. Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses ,,òó/,,/ |
Jaaba 21.05.2004 11:54:29 | |
---|
Tuohon efektikysymykseen vielä jatkoksi: Seuraavan linkin takaa löytyy tuon vahvistimesi tietoja ja sieltä löytyy myös suomenkielinen ohjekirja: http://www.behringer.com/GM108/index.cfm?lang=ENG Tuon mukaan siinä ei ole ns. efektilooppia, joten paras tapa käyttää efektejä on tosiaan sijoittaa se kitaran ja vahvistimen väliin. |
kimmokel 21.05.2004 12:25:04 | |
---|
Sähkörummuissa on ainakin mun mielestä aika kyllästyttävä ääni. Tosin jos ei ole muuta paikkaa pitää kuin kerrostalossa, niin ne on ainoa ratkaisu, jos ei halua että naapurit hermostuvat. |
Fortune 21.05.2004 13:04:02 | |
---|
Sähkörummuissa on ainakin mun mielestä aika kyllästyttävä ääni. Yhdistää ne sampleriin, niin saa ihan sellaiset äänet kuin haluaa. Ei voi yleistää. Soittotatsi ja bändikäytössä vahvistustarve ovat huomioitavia seikkoja, normirummuista kuuluu ilman pa-kamojakin ääntä ("ihanko totta?"). Mutta kerrostalosoittajankin tulee huomata, että kyllä siitä sähköpadin pieksämisestäkin ihan miehekäs lätke lähtee. |
kimmokel 21.05.2004 13:10:53 | |
---|
Joo kyllä niistä varmaan ihan hyvät äänet saa jollain vehkeillä. Itse oon soitellut vaan koulussa sähkörumpuja ja mieleummin kyllä normaaleilla soitin. Varmasti kuitenkin mukava sähkörummuillakin soitella. |