Aihe: Akustista ostamassa
1
Super_hevari )
13.09.2004 16:45:19
eli oon soittanu synaa jotai reilun vuoden verran ja oon aatellu nyt jonku aikaa että pitäs ostaa akustinen kitara(heti kun on varaa), nii mikä merkki ois sellanen suht hyvä n. 200€ kitara, milellään vieläpä mikitetty?
ja kannattasko ostaa teräs kielinen vai nailon kielinen?
"For mother earth we fall To the last of man, she’ll take us all Poisoned air, the wasted land Turns to our tomb The silence of the womb"
Lord of the strings
13.09.2004 17:01:22
Yamahat ovat hinta/laatusuhteeltaan erittäin kohallaan.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
author
13.09.2004 21:42:47
Bugger.
viltsu77
14.09.2004 05:19:50
Noita kannatta tosiaan käydä kokeilemassa ja ostaa sellanen mikä tuntuu hyvältä. Itse ostin ekaks kitaraks Yamahan teräskielisen akustisen joka makso 150egee ja on muuten todella raskas soittaa. 7 nauhavälistä ja siitä ylös päin ku alkaa ottaa barre-otteita ni pitää puristaa kaulaa pää punasena et sa kielet soimaan puhtaasti kuin puolestaan hieman laadukkaammassa kitarassa ne soi lähes itsestään. Hyvä puoli on se että ku tolla on nyt tullu soiteltua suht paljon ni ku ottaa sähkiksen tai paremman akustisen käteen ni tuntuu et ois lomalla :)
Iso D
14.09.2004 16:14:36
Itsellä on sama edessä. Kaupassa kävin useita malleja kokeilemassa, niin Ibanez PF60 tuntui parhaalta parin sadan hintaluokassa. Tuon kustantaisi tinkimällä suurinpiirtein 160 euroa. Kyseisestä mallista on myös mikitetty versio, joka on jokusen kymmentä euroa kalliimpi.
Vedestä nousee kasvi!
AK 88
14.09.2004 19:20:57 (muokattu 20.09.2004 17:32:40)
mulla on joku ibanizin akustinen, mikitetty, musta ja soolo lovella varustettu skitta melko helpolla soi bareit ja kaula on kohtalaisen tarkka, ainakin 12. nauhaan asti.
ainut vika on saundi joka on melko karhea ja kun käytin sitä muuan leirillä jossa se oli koko ajan ulkona ja ilma oli kostea niin kaula väänty niin että E kielellä ei voinut soittaa F:ää kunolla, mutta 2 päivää sisällä korjasi asian.
mä masoin siitä jotain 120 euroa.
Jubi
21.09.2004 14:26:18
Mä jaksan aina huudella Alvarezin akustisten puolesta. Ainakin parjattu Musamaailma Stadissa noita myy. Niissä on hinta/laatu -suhde kohdallaan.
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
käsi
25.09.2004 07:02:04

ite ostin williamssin elektroakustisen, pienen säätämisen jälkeen tuli ihan käypä peli. maksoi 100e tosin oston jälkeen meni rahaa noin 10e kun osti uudet kielet ja nupit tallaan.
hulluus on hulluudessa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)