X-MAN69 14.10.2004 13:14:49 | |
---|
Mitkä on yleisimmät efektit tai käytetyimmät ? Ajattelin eka ostaa jonkun multiefekti jutun ja soitella sen avulla stereoitten kautta, mutta liikaa nappeja ja toimintoja. Taidan tyytyä ihan johonkin perus 15w vahvistimeen josta löytyis vähä efektejä. Love And Peace Dude !!! |
noir 14.10.2004 13:29:18 | |
---|
Taidan tyytyä ihan johonkin perus 15w vahvistimeen josta löytyis vähä efektejä. Mitenkäs ne Behringerin digiefekti-infernot? Ilmeisesti saavat aikaan kohtuullisen liudan signaalinkäsittelyä ja ovat yllättävän halvalla olleet myynnissä. En sitten tiedä, johtuuko halpa hinta siitä, että on taas koreasti kuorrutettu nokare itseään koko vehje, kun en ole kokeilemaan päässyt. Lähellä oli, että olisin ostanut itse. Jänistin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Eemil 14.10.2004 14:04:43 | |
---|
Meinaatko efektilaitteita vaiko efektejä? Efekteistä varmaan käytetyimmät lienee chorus, flanger, phaser ja vibrato. Kaiuista varmaan reverb, echo ja delay. |
Härski 14.10.2004 16:40:28 | |
---|
Efekteistä varmaan käytetyimmät lienee chorus, flanger, phaser ja vibrato. Kaiuista varmaan reverb, echo ja delay. Kyllähän yleisin ja käytetyin efekti on särö. Missä muodossa vain. Seuraavana luultavimmin delay tai reverb. |
Eemil 14.10.2004 19:16:19 | |
---|
Kyllähän yleisin ja käytetyin efekti on särö. Missä muodossa vain. Seuraavana luultavimmin delay tai reverb. No, mä en laske kaikukja ja säröytystä efekteiksi. Mutta oikeilla linjoilla taidetaan molemmat olla. |
Härski 14.10.2004 20:49:31 | |
---|
No, mä en laske kaikukja ja säröytystä efekteiksi. Mutta oikeilla linjoilla taidetaan molemmat olla. Ei olla, MÄ* OLEN!!2917 No joo, efektejähän ne nekin on, koska puhdasta soundia niillä maustetaan, eikösh? |
LesPaul70 15.10.2004 09:41:14 | |
---|
Efekteistä varmaan käytetyimmät lienee chorus, flanger, phaser ja vibrato. Flanger, phaser ja vibrato kaikki useammin käytettyjä kuin wah-wah? Mitähän musiikkia oikein kuuntelet, jotain technoambient-häröä? :) Erittäin yleisten joukkoon pitäisi kai myös laittaa kompura, jos se nyt efektiksi lasketaan. Yleensä muuten lasketaan, kuten EQ:kin - http://www.harmony-central.com/Effects/effects-explained.html (hyvä linkki myös alkuperäiselle postaajalle) Oletko orkesterisoittimen soittaja vailla sinfoniaorkesteria (Helsingissä)? Jos olet, laita pikaviesti! |
Eemil 15.10.2004 12:18:02 | |
---|
|