Edward 12.10.2004 10:54:37 | |
---|
I'm just asking - Olen vain persekuningas |
JuniperThree 12.10.2004 11:58:26 | |
---|
Jos tilaisin tällaisen paketin, http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-171033.html niin tarvitsenko lisäksi vielä mikkietuasteet, vai voiko piuhat lykätä suoraan interfaceen? Mun käsityksen mukaan voit vetästä piuhat tohon suoraan(korjatkaa, jos olen väärässä)... Voit tietty käyttää myös etuastetta, jos haluat... |
Edward 12.10.2004 12:31:02 | |
---|
Ja jos tarvitsen, niin käykö PELKKÄ mikseri? Vai vielä vahvari siihen väliin? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Fortune 12.10.2004 13:33:37 | |
---|
Mitä sinä haluat siihen liittää? Jos liität mikrofonin, niin tuossa kyllä on mikkietuaste, kun kerran on mic in -liitäntöjä. Laadusta on paha sanoa mitään. Toki voit liittää mikin erilliseen etuasteeseen ja siitä line in -liitäntään myös. Miksereissä on useimmiten mikkietuasteet kanavissa, joihin mikin saa kiinni, eli se toimii. Erillistä vahvistinta et siis tarvitse. Jos taas kitaraa haluat äänittää ilman plugareita, esim. suoraan etuasteesta, niin line in -reikään. |
Edward 12.10.2004 13:44:22 | |
---|
Mitä sinä haluat siihen liittää? Jos liität mikrofonin, niin tuossa kyllä on mikkietuaste, kun kerran on mic in -liitäntöjä. Laadusta on paha sanoa mitään. Toki voit liittää mikin erilliseen etuasteeseen ja siitä line in -liitäntään myös. Miksereissä on useimmiten mikkietuasteet kanavissa, joihin mikin saa kiinni, eli se toimii. Erillistä vahvistinta et siis tarvitse. Jos taas kitaraa haluat äänittää ilman plugareita, esim. suoraan etuasteesta, niin line in -reikään. Kiitosta. Jos vielä sen verran kehtaa kysyä, niin voisiko joku suositella jotain hemmetin halpaa etusta, tuon kortin kanssa meneväksi? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Fortune 13.10.2004 11:42:42 | |
---|
|