Aihe: squier standard fat stratocaster
1
petrin1
24.09.2004 19:23:14
onko sguier standard fat stratocaster hyvä kitara?
kuinka pitkälle sillä pääsee?'
pystyykö sillä melkein mihin vaan.?
kertokaa kokemuksia
Härski
24.09.2004 21:07:33
onko sguier standard fat stratocaster hyvä kitara?

TÄYSIN makuasia. Vain sinä päätät.

kuinka pitkälle sillä pääsee?'

Vaikka Nicaraguaan. Jos soittoa tarkoitat, niin ei se ole mikään este vaikka maailman tähdeksi pyrkimiselle.

pystyykö sillä melkein mihin vaan.?

No veroilmoitusta et voi sillä täyttää, etkä ruohoa leikata tai mämmiä siskolle syöttää, mutta soittimena se on monipuolinen.

kertokaa kokemuksia

Kokemukset kaikenkaikkiaan hyvät. Ei mitään yllätyksiä, niin pahassa, etä hyvässä. Peruskamaa edullisesti. Suosittelen kaikille.
Miikathebest
26.09.2004 20:25:09

Sen olisi ainakin tarkoitus olla hyvä instrumentti. Yleensä näin onkin.
Kyllä sillä pääsee tasan niin pitkälle kuin haluaa...
Ihan perus standard squieri on melkeinpä ykköskitarani.

Tehosekoittimen kitaristikin soitti livenä squierilla(jos oikein näin).
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
The Boss
26.09.2004 20:27:44

Niin tosiaan soitti, itekin katoin sitä.
No eihän siinä mitään jos kaula on suora.... Mikit meni kyllä varmaan vaihtoon.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Miikathebest
27.09.2004 13:22:14

Niin tosiaan soitti, itekin katoin sitä.
No eihän siinä mitään jos kaula on suora.... Mikit meni kyllä varmaan vaihtoon.

ei välttämättä... eohän sitä tuollaisessa edes huomaa mitkä mikit siinä kitarassa on, ellei kiinnitä huomiota siihen niin hirveästi... ja yleisölle mikkien huonous ei tuossa varmaan välittynyt millään tavalla...

Oli muuten tuossa eilen Dingoillakin Epiphonea rmj tv-keikalla... Tosin sillä yhdellä oli gootti lphen laitettu emg:t . Sen eron kuuli jopa kotiin asti, kun vaihtui ihan tavallinen lp tuollaiseen aktiivimikkihommaan... tai sitten se vaan iski johkun säristimen tai vastaavan päälle :D
Miika Rocks It
Strutsi
30.09.2004 14:23:51
Eikö lie Squier ja Tokai parhaat Stratocaster-kopiot, mutta
on tietysti sanomattakin selvää , että Aito fender Stratocaster
on paras.
Stratocaster on yleensäkin monipuolinen soitin, mutta jos meinaa heviä soitella, niin vois olla mikkien vaihto paikallaan.
Tästä taas voi sitten kysyä itseltään, että onko järkevää ostaa stratoa jos soittaa heviä.
ostakaa yamaha -sähkökitara
Strutsi
30.09.2004 14:25:20
Niin ja parhaat mikki-valmistajat oli:
DiMarzio
EMG
Duncan
Miikathebest
30.09.2004 14:48:55 (muokattu 30.09.2004 14:52:22)

Nyt lähtee taas tulemaan tollasta...

mikeistä... on olemassa muitakin laatumikkejä esim. kinman.

Aivan hyvin jok taitava soitinrakentaja voi tehdä Stratocasterista kopion, joka on alkuperäisiäkin parempi.

Stratoja on olemassa double fat-malleinakin, joissa on humbuckerit tallassa ja kaulassa. Ja hevissä pärjää aivan hyvin pelkällä tallahumpparilla jos tykkää... oikeastaan pärjää myös 1kelaisillakin jos tykkää...mutta kyllä ne 2kelaiset soveltuvat peremmin runsassäröiseen soundiin.

Etsilleeennnn
Miika Rocks It
Strutsi
01.10.2004 15:14:40
Nyt lähtee taas tulemaan tollasta...

mikeistä... on olemassa muitakin laatumikkejä esim. kinman.

Sori kun lausuin mielipiteen
saha
01.10.2004 20:58:21
eikä mämmiä siskolle syöttää

Mulla tuo onnistu, mutta ei kannata kokeilla. Paitsi jos pitää hampaanjäljistä bodyssä.
Ota poika ohvia. Ostan wahin, tarjoa omaasi.
The Boss
02.10.2004 13:56:12
ei välttämättä... eohän sitä tuollaisessa edes huomaa mitkä mikit siinä kitarassa on, ellei kiinnitä huomiota siihen niin hirveästi... ja yleisölle mikkien huonous ei tuossa varmaan välittynyt millään tavalla...

Kyllä noissa Squier-skeboissa on yleensä sen verran huonot mikit että kyllä sen huomaa. Kyllä ainakin tehiksen jäähyväis keikalla oli kitarassa niin puhtat saundit että ei kyllä varmasti ollut ainakaan nyky- squier tason mikit.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Hohhoijaa
02.10.2004 14:39:44
Pitäis munki vaihtaa mun squieriin mikit
I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!
IMIK #17/IHKK #17/Pastilli
kiitos
02.10.2004 17:34:50
Pitäis munki vaihtaa mun squieriin mikit

..just ja meitähän kiinnostaa.. Miten muuten sulta ei tuu koskaan mitään asiaa, vaan pelkkää kommentointia ja perseilyä?

Eikö lie Squier ja Tokai parhaat Stratocaster-kopiot, mutta
on tietysti sanomattakin selvää , että Aito fender Stratocaster
on paras.

En nyt sanois fenderiä välttämättä parhaaks stratocasteriks.. Vaikka se on se alkuperäinen malli, niin nykyään ne fenderin kepit ei välttämättä ole niistä laadukkaimista osista tehty, vaan rahat pitää saada pois kuluttajilta mahdollisiman tehokkaasti ja you get the point.. Kopio valmistajilla on hinku kilpailla fenderin kanssa ja näin ollen voivat myydä samanlaatuisen kitaran paljon halvemmalla.. Toisaalta tämä nyt ei koske mitenkään tämänpäivän kopiovalmistajia..
Hohhoijaa
02.10.2004 18:18:04
..just ja meitähän kiinnostaa.. Miten muuten sulta ei tuu koskaan mitään asiaa, vaan pelkkää kommentointia ja perseilyä?

Repesin totaalisesti.
I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!
kiitos
02.10.2004 19:53:40
Repesin totaalisesti.

Vieläkö luulit että meitä kiinnostaa sun tekemiset? Etkö edes itse huomaa miten tyhmäksi tuo vastaus saa sut näyttämään.. voi lasta.
Da Make
02.10.2004 19:59:52
En nyt sanois fenderiä välttämättä parhaaks stratocasteriks.. Vaikka se on se alkuperäinen malli, niin nykyään ne fenderin kepit ei välttämättä ole niistä laadukkaimista osista tehty, vaan rahat pitää saada pois kuluttajilta mahdollisiman tehokkaasti ja you get the point.. Kopio valmistajilla on hinku kilpailla fenderin kanssa ja näin ollen voivat myydä samanlaatuisen kitaran paljon halvemmalla.. Toisaalta tämä nyt ei koske mitenkään tämänpäivän kopiovalmistajia..

Juurikin näin! Esimerkiksi paras strato jolla olen soittanut oli ESP 90-luvun alusta. Todella hienosti viimeistelty, ja paljon parempi hintalaatu suhde kuin sen aikaisissa American Std. Fenkuissa.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Miikathebest
03.10.2004 12:04:14

Ottakaa huomioon että tämä on aloittelijat -palsta...
Ei pidä esittää omia mielipiteitään faktoina, ettei jotkut asioista tietämättömät sitten usko niitä...

Ja muutenkin täällä olisi hyvä toimi erityisen järkevästi.

Kiitos.
Miika Rocks It
Owen Meany
03.10.2004 14:32:42

En ole kyllä ihan varma, mutta olen jostain kuullut ,että sillä ois vain Squierin kaula siinä kitarassa. Väliäkö hällä...
Hohhoijaa
03.10.2004 15:46:59
Vieläkö luulit että meitä kiinnostaa sun tekemiset? Etkö edes itse huomaa miten tyhmäksi tuo vastaus saa sut näyttämään.. voi lasta.

Kyllä mä tiedän miten tyhmä mä olen. Göö.

Kommentillani tarkoitin lähinnä sitä, että Squierissa on paskat mikit, se on totuus, ja minunkin pitäisi ne vaihtaa. Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Hoho!
OMAKUVA PÄIVITETTY
Strutsi
03.10.2004 16:20:05

Totuus on että en minä voisi itseäni miksikään stratocaster-asiantuntijaksi väittää, mutta paras stratocaster mitä olen kokeillut sattuu olemaan fender.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)