Aihe: Kaksi äänikorttia
1
hanipai
04.08.2005 21:07:25
Mulla on E-mu 1212m, mutta se ei oikein toimi pelien kanssa. Niinpä olen käyttänyt piirilevyllä olevaa äänipiiriä peleissä. Mietinkin, että joutuuko aina käynnistämään koneen uudelleen jotta voi vaihtaa korttia toiseen. Nyt ainakin joudun niin tekemään. Onko hardwareäänikorttien kanssa sama juttu. Käyttis on Winxp. Eikö lennossa voi vahtaa, miksei?

T:Hannu
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Deves
05.08.2005 08:21:24
Muistaakseni jostain sieltä xp:n asetuksista löytyy sellainen kohta, että se ottaa uudet asetukset käyttöön ilman boottia. Ongelmana vain on, että en tiedä toimiiko se tuohon asetukseen, saatikka sitten että mistä sieltä sen joskus löysin.

Kolua control panelin valikkoja, niin ehkä löydät tämän pienen kohdan sieltä jostain.
En ole täydellinen, minusta puuttuu kaikki virheet.
Alpha
05.08.2005 08:51:10
Eikös niitä pysty vaihtaan tuolta Ohjauspaneelista. Sieltä otat Äänet ja äänilaitteet ja edelleen Oletukset...
Heart Of Steel
05.08.2005 11:07:21

Anna olla kummankin vaan päällä niin ei tarvi bootata. Oletukseksi pistät integroidun ja sitten musasoftista valittet vaan tuon e-mun käyttöön. Ei muuta haittaa kuin ehkä yksi menetetty IRQ-kanava.
"Nobody tells a Man how to play."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)