Aihe: Keikalle
1
mokoma palikkaköökinklopinklappi
18.09.2005 01:51:55

Eli mitä kaikkea kamaa pitää omistaa itse jos haluaa keikalle johonkin. Mitä kamaa esiintymis paikalla on mahdollisesti tarjota?
NO NII JUSTIISA!!!
hevipuudum
18.09.2005 12:28:40
Mitä kamaa esiintymis paikalla on mahdollisesti tarjota?

Riippuu varmaan vähän diilereistä.
baron
18.09.2005 13:24:02 (muokattu 18.09.2005 13:25:00)

Eli mitä kaikkea kamaa pitää omistaa itse jos haluaa keikalle johonkin. Mitä kamaa esiintymis paikalla on mahdollisesti tarjota?

Mulla on vaihdellut sillä välillä, että kaikki PA-laitteet ja sekä sali- että lavamiksaaja talon puolesta, itse ei ole tarvinnut kuin soittimen siihen, että talon puolesta on vain sähkö ja kaikki muu pitää olla omasta takaa.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
Janus
18.09.2005 13:55:17
Riippuu varmaan vähän diilereistä.

Tosiäijillä snowman sisältyy raideriin.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
jogo3000
19.09.2005 13:09:24

Asioista on parasta sopia etukäteen. Kuten baron sanoi, tilanteet voivat vaihdella aika paljonkin. Pitäisin kuitenkin aika yleisenä minimikalustona instrumentteja vahvistimineen.

Jos PA:ta ei järjestetä talon puolesta, tarpeeseen tulee vähintään laulukamat, mikä tarkoittaa jonkinlaista mikserivahvistinta ja kaappeja, sekä tietenkin mikrofoneja tarpeellinen määrä.

Tarpeellinen kalusto vaihtelee tietysti hyvin paljon kokoonpanon, soitettavan musiikin ja keikkapaikan mukaan.
"Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)