Lenenlor 13.09.2005 16:43:43 | |
---|
Niin, en keksinyt minne tämän kysymyksen laittaisin ja päätin, että tämä on oikea paikka vaikka en oikeastaan ole enää aloittelija, mutta silti.. Siis, käsittääkseni netissä olevista midi- tiedostoista pitäisi saada kyseisen tiedoston purkamalla tietää "nuotit" biisiin, mutta sen ymmärrän, ettei kone pistä naaman eteen kauniisti nuottiviivastolla olevia nuotteja, mutta enempää en tiedä.. Autakaa joku minua viisaampi tässä.. Kiitos jo etukäteen.. |
baron 13.09.2005 16:52:31 (muokattu 13.09.2005 16:53:48) | |
---|
Niin, en keksinyt minne tämän kysymyksen laittaisin ja päätin, että tämä on oikea paikka vaikka en oikeastaan ole enää aloittelija, mutta silti.. Siis, käsittääkseni netissä olevista midi- tiedostoista pitäisi saada kyseisen tiedoston purkamalla tietää "nuotit" biisiin, mutta sen ymmärrän, ettei kone pistä naaman eteen kauniisti nuottiviivastolla olevia nuotteja, mutta enempää en tiedä.. Autakaa joku minua viisaampi tässä.. Kiitos jo etukäteen.. Kyllä se vaan pistää (nuotit kauniisti nuottiviivastolle), mutta vaatii sopivan ohjelman. Mulla on rahalla ostettu, mutta eiköhän netistä ilmaisiakin löydy, en tosin tiedä nimeä. Ja mun ohjelma vielä tunnistaa soinnutkin ja laittaa nekin. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Jannipaali 13.09.2005 17:04:02 | |
---|
Kyllä se vaan pistää (nuotit kauniisti nuottiviivastolle), mutta vaatii sopivan ohjelman. Mulla on rahalla ostettu, mutta eiköhän netistä ilmaisiakin löydy, en tosin tiedä nimeä. Ja mun ohjelma vielä tunnistaa soinnutkin ja laittaa nekin. Ja ei sitten nimeä voinu sanoa? THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
k... 13.09.2005 17:17:15 | |
---|
Ja ei sitten nimeä voinu sanoa? Mäki tiedän yhen ohjelman.. Tosin nimeä en kerro! Ihan vaan siitä syystä et se näyttää myös tabit joista voi kitaristeille olla haittaa (ainakin jos ottaa soittamisensa tosissaan) ;) |
32788 13.09.2005 18:11:58 (muokattu 13.09.2005 18:12:05) | |
---|
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
Lenenlor 13.09.2005 18:52:35 | |
---|
Anvil Studio on hyvä ja ilmainen, löytyy täältä: http://www.google.fi/ Lenenlor on sanaton *kumartaa teille* |
ekikoo 13.09.2005 19:38:44 | |
---|
guitar pro:hon voi kans importata midejä Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu |
gandar 13.09.2005 20:28:03 | |
---|
tiluman vastaanotti plussamerkin. Ceci n'est pas une signature |
lapio 13.09.2005 20:30:06 | |
---|
guitar pro:hon voi kans importata midejä Mutta demo versiossa tuo ominaisuus on rajoitettu. Power tab ohjelma on ilmainen ja siinä on sama ominaisuus. Ohjelma näyttää kitaratabulatuurien lisäksi myös nuotit. Live fast, die 72 year old. |
baron 13.09.2005 23:59:04 (muokattu 14.09.2005 03:08:46) | |
---|
Ja ei sitten nimeä voinu sanoa? No ei se oo mikään salaisuus: Powertracks Pro Audio. Se on sellainen studio-ohjelma, sillä voi äänittää 32 raidalle, käsitellä ja modifioida musaa miten haluaa, tunnistaa midejä ja sointuja, kirjoittaa nuotteja eli kaikkea mitä mä oon halunnut tehdä (OK, olen vain harrastelija) Kun mä pari vuotta sitten ostin sen F-musasta se maksoi 50 euroa, mä aattelin, että kukaan ei niin hirveää rahaa viitsi ohjelmaan pistää, kun ilmaisiakin on varmaan saatavissa. Edit: http://www.powertracks.com/ Tossa on sen kotisivu. Mulla on versio 9, 10-version hinta näyttää olevan netissä 49 dollaria The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |