Olen alkanut ihmetellä tälläistä asiaa, että kitarani g-kieli rämisee, kun sitä soittaa ilman, että painaa miltään nauhalta.Voisiko joku hieman valaista, mistä tämä voisi johtua ja miten vian saisi korjattua. Tämä ei tosin soittamista paljoa häiritse, mutta asia olisi kiva saada kuntoon. Lisättäköön vielä, että kitarani on fenderin '50s strato. Tosimies soittaa Stratolla! |
Apua tähän ongelmaa oikeen tuolta löytynyt. Räminä ei siis ole saman kuuloista, kuin nauhoilta kuuluva. oletko katsonut esim, talla palaa? tai satulaa? minulla oli sama ongelma a- kielen kanssa ja se räminä johtui siitä että a kielen ura satulassa oli liian syvä. olen todella huono neuvomaan mutta voisko tästä olla apua? paina esim. kolmannelta nauhalta ja tsekkaa minkälainen väli jää ensimmäisen nauhan ja kielen kanssa. -Paskiaiset enkelin muodossa pitävät minua kädestä kiinni ja ojentavat minullle sen mitä on viinistä jäjlellä. |
oletko katsonut esim, talla palaa? vika voisi ehkä olla tässä. Tosin näin silmin katsottuna satulan ura on yhtä syvä kuin muissakin. Kieli on kyllä yhtä korkealla nauhasta, kuin muillakin kielillä. Kieli ei siis rämise nauhoillata painettaessa, ainostaa kun sitä soittaa vapaana. Tosimies soittaa Stratolla! |