Kappale on Happoradio - VÄÄRÄ MIES ja ohjeet tälläiset: Säkeistö: Am | D/f# Bridge: E7 | D C# C | Kertsi: E | H | F#m | A Väliosa: F#m | E/g# | A | Am || Mitä hittoa tuo nyt meinaa ? mun mielestä noi ei mene mitenkään 1:1 tuon levyn kanssa ? Osa soinnuista on näppäilyjä niin mistä mä nyt tietäisin miten ne näppäillään kun selvästikään se ei vaan mene matalimmasta korkeimmalle kielelle ? Siinä on ainakin kaksi slash/chordia, D/F# ja E/G#, joka tarkoittaa sitä, että viivan vasemmalla puolella oleva sointu otetaan siten, että oikealla puolella oleva sävel on soinnun matalin ääni. My name is Baron, Sir Baron. |
Mitä hittoa tuo nyt meinaa ? mun mielestä noi ei mene mitenkään 1:1 tuon levyn kanssa ? Osa soinnuista on näppäilyjä niin mistä mä nyt tietäisin miten ne näppäillään kun selvästikään se ei vaan mene matalimmasta korkeimmalle kielelle ? Nuohan on vain sointupohjat biisiin. Niiden tarkoituksena on auttaa sua säestämään kappale läpi, eikä soittamaan sitä 1:1. Jos sä haluat soittaa sen samalla tavalla, kuin alkup. kappale menee, sulla lienee noin 2 vaihtoehtoa: 1) hommaat siihen nuotit/tabit, jotka kertoo, miten se soitetaan tai 2) kuuntelet levyltä, miten homma etenee. Tässä sua auttaa jo kovasti tuo sointujen tietäminen etukäteen. |