jussira88 17.11.2003 21:12:32 | |
---|
Oon nyt soitellu kitaraa jonku aikaa, mutta nyt haluaisin oppia soittamaan heviä.elikkä mikä ois semmonen helppo joku children of bodomin kappale jolla ois hyvä alottaa. |
Härski 17.11.2003 21:15:34 | |
---|
CoB:han on tunnetusti helppoa ja kehittävää, aloittelijalle suunnattua musiikkia. |
warrior 17.11.2003 21:17:53 | |
---|
Bed of razors on aika helppo Up The Irons! |
Lappis 17.11.2003 21:33:06 | |
---|
Ennen heavyn soittoa pitää olla asennetta. Ja sitä ei opita, heavyyn synnytään... Ja ehkä ei nyt tolla Bodomilla kannata liikkeelle lähteä, voi kitarainnostus lopahtaa hyvin vauhdikkaasti... Otat legendaarisen Metallican Enter Sandmanin ja Co. Niillä on vanhempiki polvi soittonsa aloittanut |
Olli S. 17.11.2003 21:53:23 | |
---|
Ei nyt ihan sitä rankinta, mutta Purplen Perfect Strangers on aivan mahtava biisi, eikä mitenkään erityisen vaikea. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
PIRU 17.11.2003 23:12:30 (muokattu 17.11.2003 23:13:48) | |
---|
Aloita tukan kasvattamisesta. Osta panosvyö ja niittirannekkeet. Vaihda kitara kunnon hevisuunnikkaaseen. Meikkaa silmät kajaalilla. ..ja kyllä rupee hevisoinnut taittumaan! Piru vie! |
Jormaz 17.11.2003 23:19:23 | |
---|
Metallican For whom the bell tolls! Back to the 80's |
kid ego 18.11.2003 01:14:32 | |
---|
Ei nyt ihan sitä rankinta, mutta Purplen Perfect Strangers on aivan mahtava biisi, eikä mitenkään erityisen vaikea. Highway Star on vielä hienompi! Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta. |
Ylläri 18.11.2003 01:35:19 | |
---|
Highway Star on vielä hienompi! Jepps! Tämä nyt menee varmaan ihan kuuroille korville, mutta hevin juurilta aloittaminen voisi olla muutenkin hyvä idea - tiedättehän: Zeppelin, Purple, Sabbath ja kumppanit. Vaikka kukapa meitä vanhoja pieruja kuuntelisi... Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
noir 18.11.2003 06:51:20 | |
---|
- - Vaikka kukapa meitä vanhoja pieruja kuuntelisi... Taidan kuulua henkisesti samaan porukkaan. Sabbathilla se lähti. Sitten tietysti tuo Megadeth-Metallica -parivaljakko on sellaista helppoa, ainakin osittain. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
JulGubbe 18.11.2003 14:49:21 | |
---|
Aloita tukan kasvattamisesta. Osta panosvyö ja niittirannekkeet. Vaihda kitara kunnon hevisuunnikkaaseen. Meikkaa silmät kajaalilla. Lobotomia ei myöskään ole pahitteeksi. Lainaa vaikka iskän bläckändekker iskuporakonetta. Kyllä pukki tietää! |
HeavyMan 18.11.2003 14:56:06 | |
---|
Opettele Soittamaan ihan ensiksi paranoid! Jokaisen hevimiehen pakko osata. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
jussira88 18.11.2003 16:24:37 | |
---|
Ja ehkä ei nyt tolla Bodomilla kannata liikkeelle lähteä, voi kitarainnostus lopahtaa hyvin vauhdikkaasti... en mää sillä lahekkään liikkeelle. siis oon soittanu kitaraa jo jonku aikaa ja ny haluisin alkaa soitttaa heviä. |
Paskaskitta 20.11.2003 14:47:53 (muokattu 20.11.2003 14:48:20) | |
---|
Opettele Soittamaan ihan ensiksi paranoid! Jokaisen hevimiehen pakko osata. Todellakin. Ja sit sooloa rupeet vääntämään yhä hurjemmin ja hurjemmin ja sitten siirryt johonkin Metallica tyyliseen ja sit opettele tilulilua pari kuukautta niin voi jo itseään kutsua hevikitaristiks. Sitten Bodomin kimppuun vasta :) " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
Sintti 20.11.2003 16:18:50 | |
---|
en mää sillä lahekkään liikkeelle. siis oon soittanu kitaraa jo jonku aikaa ja ny haluisin alkaa soitttaa heviä. hakkaat vaan niitä kieliä täysillä, niin kyllä se siitä lähtee.. ;D Humppaa taikka kuole...^_^ |
Keppis 22.11.2003 17:13:27 | |
---|
en mää sillä lahekkään liikkeelle. siis oon soittanu kitaraa jo jonku aikaa ja ny haluisin alkaa soitttaa heviä. Kauanko on "jo jonkun aikaa"? Bodomit on ihan hellin vaikeita. Kato tuolta m.netin tab&lyr sivulta niitä tabuja niin uskot. Fobiayhtyeen uudet sivut www.fobiayhtye.cjb.net |
PlasmaDemon 23.11.2003 15:08:55 | |
---|
Aloita tukan kasvattamisesta. Osta panosvyö ja niittirannekkeet. Vaihda kitara kunnon hevisuunnikkaaseen. Meikkaa silmät kajaalilla. ..ja kyllä rupee hevisoinnut taittumaan! Samaa mieltä! Lisäisin vie tuohon että rikkinäisten farkkujen lenkeistä pitää roikkua minimissään parin kilon painosta kaikke metalli sälää esim ketjuja! Vedät synkän mustaa huulipunaa ja ripsiväriä ostat niittivyön,ja mustat vaatteet, värjäät hiukses pikimustiks ja ostat 70-200W vahvistimen ja nupit ja napit kaakkoon! Kunnon hevikeppi särä täysillä ja eiku annat mennä!!! Kirves on paha,
Kirves ei ole saha,
Se on paljon pahempi
kuin itse paha,
Kuin leikkii sillä,
KURKKUUN HAAVAN VIILTÄÄ.yeah,yeah,yo. |
Jazz pappa 25.11.2003 18:52:38 | |
---|
Ei nyt ihan sitä rankinta, mutta Purplen Perfect Strangers on aivan mahtava biisi, eikä mitenkään erityisen vaikea. Highway Star on vielä hienompi! __Ei nyt ihan sitä rankinta, mutta Purplen Perfect Strangers on aivan mahtava biisi, eikä mitenkään erityisen vaikea. Highway Star on vielä hienompi! __ mä suosittelen Deep purplen Blak night biisiä! Oli muuten ihan hyvä konsertti! |
Errorist 27.11.2003 15:31:32 | |
---|
Lobotomia ei myöskään ole pahitteeksi. Lainaa vaikka iskän bläckändekker iskuporakonetta. Hoho. Hyvä oli. "i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise |
Sir Härö 28.11.2003 14:23:15 | |
---|
Oon nyt soitellu kitaraa jonku aikaa, mutta nyt haluaisin oppia soittamaan heviä.elikkä mikä ois semmonen helppo joku children of bodomin kappale jolla ois hyvä alottaa. No ehottomasti kannatta hakea guitaruniverse.comista Barathrumin Last day in heaven, joka on sama kuin Timo rautiasen viimeinen päivä taivaan. Olen huomannut että kyseisissä tabuissa on virhe demppaus kohdissa, mutta kuuntele seedeeltä ja opettele. |