Aihe: Tallan blokkaus?
1
teukka
26.12.2005 14:53:32
Täällä kun olen lueskellut näitä juttuja niin olen kiinnittänyt huomiota siihen että porukka taitaa blokata tallansa vaikka millä virityksillä.
Itselläni olisi mahdollisuus tulevaisuudessa askarrella esim lattaraudasta tai sitten varmaan mieluiten puusta haarukka jonka sais vaan pudotettua tallan takapuolelle kun
on jouset ottanut pois ensin.Ottais yhdellä palikalla tallan kiinni kumpaankin suuntaan.
Voisiko toimia?
Miten muut on tuon tehnyt?
Itselleni ei lähiaikoina varmaan ole tarvetta kikkailla vireiden kanssa mutta rupesi silti
kiinnostamaan.
Varmaan tarpeen tullen tulis ostettua joku halpa kiinteätallainen keppi.
poppamies
26.12.2005 19:51:19

Kyllähän se noin toimis. Kun olen lukinnut kelluvan tallan niin olen vain käyttänyt yhtä puupalikkaa ja antanut kielet hoitaa loput.
Täytyy muuten antaa tyylipisteitä sinulle kun käytät tuota sanaa "blokata" niin harvinaisen oikein. Yleensä se on väärinkäytettynä kun tarkoitetaan "plokata", eli kun poimitaan sanat, soinnut tai soolot.
G-strings are for strippers
Miikathebest
28.12.2005 16:44:56

Minä olen plokannut ruuvaamalla metallilevyn sinne niin... se mahdollistaa kammen käytön normaalisti alaspäin.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
saha
28.12.2005 17:14:51
Mulla on toisessa kepissä lätkämailan varresta sopivan kokonen kannikka ja toisessa jotain parin millin vanerinpalasia päällekkäin.
Josid
29.12.2005 03:25:49
Mulla on tallan ja rungon välissä kaksi siivua pyökkiä. Nyt on talla jumissa ja vire pysyy.
Magic mushrooms
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)