Aihe: Yamaha vai Alvarez?
1
jsalmika
15.12.2005 12:02:22
Toista teräskielistä akustista kitaraa olen hankkimassa, valinta rajattu Yamahan FG720- ja Alvarez RD20-malleihin. Kumpikin tuntuu käteen aika sopivalta ja valinta on siksi suht hankala. Kumman itse valisisit ja miksi?
Ziissi
15.12.2005 16:52:56
Toista teräskielistä akustista kitaraa olen hankkimassa, valinta rajattu Yamahan FG720- ja Alvarez RD20-malleihin. Kumpikin tuntuu käteen aika sopivalta ja valinta on siksi suht hankala. Kumman itse valisisit ja miksi?

alvarezin ostasin koska nopeella googletuksella aikalailla parempi
Jubi
17.12.2005 16:05:29
Mulla on itsellä ollut se halvempi (muistaakseni RD-10) viisi vuotta ja en kyllä hetkeäkään ole katunut. Toisaalta, Yamahasta mulla ei ole juurikaan kokemuksia..
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Wahi
17.12.2005 17:08:25
Tuo FG-720S löytyy, se on kyllä hintaan nähden loistava. Soundi on aika kirkas. Ei mitään ongelmia, viimeistely etc on hyvä.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
projekti
17.12.2005 17:13:41
alvarezin ostasin koska nopeella googletuksella aikalailla parempi
Onko Yamaha sitten parempi hitaassa googletuksessa?
Onko flyygeleissä säröpedaalia?
Safaweb
23.12.2005 19:36:59
Mulla on aina Alvarezin kitarat ollu paremmin käteen sopivia. Tuntuma on hieman samanlainen kuin 50-luvun stratoissa.
Sut min næse, bøllemis.
Walrus
27.12.2005 00:30:41
Just tota kyseistä Yamahaa en ole testannu mutta Alvarezia kyllä ja se oli kyllä hintaansa nähden mainio soitin. Olin vaan silloin ostamassa vähän arvokkaampaa instrumenttia ja päädyin hieman kallimmpaan Alvareziin mallia AD-60 SC ja olen ollut kitaraan erittäin tyytyväinen. Jammuja tuli kanssa testailtua mutta Alvarez vei voiton.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)