Mä (valitettavasti) alotin sillä V-Tone packilla. Se vahvistin oli ainakin aika ritsa, kitarasta en edes muista paljonkaan kun myin sen varmaan 4kk oston jälkeen kun totesin että on siirryttävä eteenpäin. Jos olisin ollut fiksu, olisin ostanut suoraan vähän paremmat tavarat ja säästänyt siinä samassa vähän rahaa. Sitä suosittelisin sullekin jos vähääkään kiinnostaa soittaa. Jos rahatilanne ei muuta salli, niin osta vaan, kyllähän sillä alkuun pääsee, mutta mä ainakin uskon että jos jatkat soittamista, niin tulee aika nopeasti tarvetta/halua ostaa paremmat kamat. Vandalism: as beautiful as a rock in a cop's face |
Tuo surina kuuluu myös hieman kalliimpien ominaisuuksiin.. Yleensä on syynä kierto, jota saadaan poistettua esim. mikkien vaihdolla. Myös nuo pakkettivahvistimet yleensä eivät ole mitään huippuluokkaa niin että voihan sieltäkin kuulua jotain surinaa.. Olen itse henk.koht. sitä mieltä että kitaransoitto (moni muukin soitto..) on aloitettava kunnon välineillä!(lue: parhaat mahdolliset rahatilanteesta riippuen!) Nämä paketit kuitenkin saattavat enemmän syödä intoa kuin rohkaista ja innostaa alkajaa:(! Jo pienillä panostuksilla ja asiasta enemmän tietävien neuvoilla saa kyllä parhaat mahdolliset kamat itselleen, jos on vähän aikaa ja malttia katsella! Hold on a second, I need a coctail! Niin joo.. Myytkö mulle kaapin pikaviestillä!? |