Aihe: Vahvari
1
Kakex
02.12.2005 02:19:52
tenkainen
02.12.2005 08:36:54

Kumpi on parempi?

http://www.thomann.de/thoiw3_behrin … _gm108_egitarrencombo_prodinfo.html

vai

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-178274.html

Vaikeapi sanoa. Minulla on tuo Vintager, ja Gm:ää olen testannut. Gm on huomattavasti monipuolisempi, sillä se sisältää kolme vahvistinmallinnosta, kolme gaintyyppiä ja kolme kaiuttimen mikrofonitusmallinnosta. Kun taas Vintagerissa on ihan oikealla puktkella toteutettu särö. Sitä onkin kiva boostailla pedaaleilla.
Eli,
monipuolisuutta: GM108
yksi terve soundi: AC108
(Tein muuten laitearvion tuosta Vintagerista.)
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
Landola59
02.12.2005 12:23:19
Ei kannata kysyä kumpi on parempi vaan mitä mieltä olette. Nimittäin täällä jos kysyy kumpi on parempi, alkaa loka lentämään. Itselläni ei ole kokemuksia kummastakaan behingeristä.
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
frenzyfriday
02.12.2005 13:43:57
tuota gm:ää oon testannu ja ei ollu mun mieleen.. niin helvetin lelun tuntonen ja saundiki oli semmonen..
Perjantaita odotellessa
Muuki
02.12.2005 15:28:20
Ei kannata kysyä kumpi on parempi vaan mitä mieltä olette. Nimittäin täällä jos kysyy kumpi on parempi, alkaa loka lentämään. Itselläni ei ole kokemuksia kummastakaan behingeristä.

Samahan tuo on kysyä kumpi on parempi, mutta en minä ainakaan teoriallisten faktojen perusteella ostaisi mitään, vaikka noin halpa onkin. Ja sehän on sitten behringer jos nussitaan pilkkua.
Mittään en oo kirjottanu alle
Landola59
02.12.2005 17:08:46
behringer

juu kirjootin väärin. Bär- Inkeri on se mikä on tutumpi minulle.
Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Slepah
02.12.2005 20:21:49 (muokattu 02.12.2005 20:22:59)
Ite oon hankkimassa tota GM:ää ja Yamaha pacifica 311 kitaraa. Kaupassa testailin tota gm ja kuulosti hyvältä. Ne kehus sen taivaisiin. Tosin eihän ne muuten sais mitään myytyäkkään.
Jep jep
Rocco_Longfella
03.12.2005 18:32:39
Itselläni on tuo GM. Ihan hyvä peli; ääntä lähtee ja ääni on kuuntelemisen arvoista,eikä hinta huimaa päätä.

En sitten tiedä, miten toimii bänditoiminnassa ja se on ainoa vahvistimeni, joten olen vähän huono sanomaan. Minua on kuitenkin palvellut kunnialla. Kaiku vain olisi kiva olla.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Kiljupunkkari
03.12.2005 20:44:16
Osta Micro Cube ! Siinä on 6 efektiä ja helvetin hyvä särö.

http://www.thomann.de/thoiw3_roland_micro_cube_prodinfo.html
Lord of the strings
05.12.2005 00:10:49
Osta Micro Cube ! Siinä on 6 efektiä ja helvetin hyvä särö.

http://www.thomann.de/thoiw3_roland_micro_cube_prodinfo.html

Suosittelen myös lämpimästi.
Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa.
Muuki
05.12.2005 01:01:40
Samahan tuo on kysyä kumpi on parempi, mutta en minä ainakaan teoriallisten faktojen perusteella ostaisi mitään, vaikka noin halpa onkin. Ja sehän on sitten behringer jos nussitaan pilkkua.

Oho.. Olinpa vittumainen, mikä lie kankkunen ollu, ehkä jopa menkat. No mutta näin, shit häpens.
Mittään en oo kirjottanu alle
kitaraontahtoni
11.12.2005 12:49:40 (muokattu 11.12.2005 12:50:12)
Uutta vahvistinta minäkin jouluksi odotan.
Mutta minkälainen peli kelpaisi myös treenikämpälle/kavareiden kanssa soitteluun?
Hintaraja 200-300€
Love me fender
Migo
11.12.2005 13:19:18 (muokattu 11.12.2005 13:30:13)
Uutta vahvistinta minäkin jouluksi odotan.
Mutta minkälainen peli kelpaisi myös treenikämpälle/kavareiden kanssa soitteluun?
Hintaraja 200-300€

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=84048
Tykkään soittaa soittimilla.
kitaraontahtoni
11.12.2005 14:14:11
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=84048

Kyllä muuten, mutta ajattelin ostaa ihan kaupasta.
Varmasti mainio peli on.
Love me fender
Migo
11.12.2005 16:37:38
Kyllä muuten, mutta ajattelin ostaa ihan kaupasta.
Varmasti mainio peli on.

Tjaa, mikäs vika käytetyssä?
Tykkään soittaa soittimilla.
Knuckleduster
12.12.2005 13:04:56
En kyllä tohon Behringeriin koskis pitkällä tikullakaan... huonoja kokemuksia, sattu tossa yks Behringerin PA-kaappia hajoomaan kahteen otteeseenkin, siis myös korjauksen jälkeen. Tuota Micro Cubea vois kai suositella, ihan hyvä kuulemma. Itselläni oli ekana vahvistimena sellainen kuin Peavey Blazer, ei mikään kummonen peli, mutta hyvin sillä alkuun pääsi. Lähes kaikista styrkista saa oikea oppisella säätämisellä ihan jees kuulosia, ja ainahan voi ostaa pedaalin jos alkaa kyrsimään. Mutta ei sillä ole myöskään aluksi mitään väliä millä soittelee, sitten kun soitto alkaa kuulostamaan hyvältä niin sitten vahvarillakin on jotain merkitystä.
Knuckleduster
12.12.2005 13:08:33
Niin ja bändi soittelussa kandeisi olla vähintäänkin 60 wattinen purkki, varsinkin cleanillä soitellessa, muuten ei oikein meinaa kuulua mihinkään. Kaikkihan riippuu myös mitä musiikki soittaa, mutta kannattaa katsella vaikka jotain Line6:n spidereita, ihan jees pelejä... en tosin niillä studioon lähtis. Käytettynä löytyy yllättävän hyvin myös, kannattaa tosin aina testata laitteita ensin kunnolla. Itse tein aikoinani täydellisen kämmin ostaessani Hughes & Kettner Edition Bluen. Testasin sitä 5 minuuttia musakaupassa, jossa se kuulosti hyvältä. Tätä ostosta tulikin sitten vuoden päivät kaduttua ennen kuin uuden sai hommattua. Ja huom! testatkaa styrkkaa omalla kitarallanne, saundi voi muuttua täysin jos kyseessä on eri keppi!
Jonttu
13.12.2005 04:48:06

...Mutta ei sillä ole myöskään aluksi mitään väliä millä soittelee, sitten kun soitto alkaa kuulostamaan hyvältä niin sitten vahvarillakin on jotain merkitystä.

Ei pidä paikkaansa.Ennemmin ostaa heti sellaisen vahvarin minkä soundit miellyttää korvia... Voipi huonot soundit pilata koko soittoinnon.Itse ainakin mieluummin soittelisin hyvällä vahvistimella ja vähän heikommalla kitaralla,kuin päinvastoin.Koska hyvällä kitaralla EI SAA hyviä soundeja ulos HUONOSTA vahvistimesta.Näin on.
ROCK!
www.witheredwithin.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)