eiku -nuotti 21.04.2006 11:25:41 | |
---|
Mistä ihmeestä löytäisin nuotteja sovitettuna akustiselle kitaralle. Soittelisin tuttuja helpohkoja kivoja kappaleita, ehkä noin niinkuin iskelmäpohjalta.. Vaan kun ei löydy, kaikki on vain pianolle. |
bluesteel 21.04.2006 11:56:28 | |
---|
No esim. toivelaulukrijojen nuottien pohjalta voit vetää omia versioita suoraan nuoteista hieman soveltaen mahdollisesti. Tietty se on jo aika haastavaa, en itsekään osaa kovin monimutkaisia juttuja tuolla tyylillä soittaa. |
eiku -nuotti 21.04.2006 14:44:03 | |
---|
Sehän siinä ongelmana onkin.. se soveltaminen. Olen nyt soitanut kaksi vuotta opettajan johdolla, aloittanut siitä että otin kitaran käteen, siis aivan a:sta. Vuoden verran opetellut nuotteja. Siispä kykenen soittamaan jos minulla on edessä nuotit, joita voin noudattaa orjallisesti. Mikään oma ei vielä onnistu. |
Chemo 21.04.2006 21:58:48 | |
---|
Mistä ihmeestä löytäisin nuotteja sovitettuna akustiselle kitaralle. Samoista paikoista mistä nuotteja löytyy muutenkin - kirjastoista, musakaupoista (kuten Hesan MusaFasu), nettikaupoista nimenomaan tätä on mulle kehuttu, vaikken itse ole vielä ehtinyt sieltä mitään tilaamaankaan: http://www.sheetmusicplus.com/ Kyllä noita on, kun vaan vähän penkoo. Kirjastoissa olen nähnyt noita pop-hyllyissä orkkisesittäjien kohdalla (eli Beatles-klasarikitarasovitukset muiden Beatles-nuottikirjojen seassa jne). Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
4roth 23.04.2006 00:24:23 | |
---|
Partiolaisilla on oivallinen laulukirja mistä löytyy myös soinnut. Kappaleet on laidasta laitaan. Allekirjoitus, sitähän tässä pyydettiin, vai kuinka? |
mullet3000 24.04.2006 16:33:05 | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |