Aihe: Ongelma
1
Shied
18.04.2006 20:14:30
Olen harjoitellut oasiksen live forever biisiä, mutta siitä ei meinaa tulla mitään. Osaan soinnut ottaa ihan oikein, mutta en tiedä miten tai kuinka nopeasti pitää soittaa yhtä sointua. Olen kuunnellut biisiä, mutta en saa siitä oikein selvä miten kitaran soinnut menevät siinä. Ja olen koittanut soittaa mukana, mutta ihan eri tavalla menee. Niin auttaako tähän mikään vai pitääkö vain tahkoa sitä biisiä niin kauan kunnes se menee? Sama juttu on muissakii "sointu biiseissä".
OsQu
18.04.2006 20:43:48
Kannattaa aloittaa jostain paljon yksinkertaisimmista kappaeleista. Jos ei osaa perusasoita, on turha haaveilla, että osaisi kuitenkin soittaa monimutkaisia asoita. Palaa takaisin alkuun, ja opettele helpompia kappeleita. Ja sitten kun kehityt, ja ymmärrät missä kohtaa pitää soittaa ja kuiinka paljon, niin sitten siirryt vaativiin kappaleisiin.
Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja..
Shied
18.04.2006 20:53:52
Tämä kysymys on kysytty tuhat kertaa mutta kysyn tässä topiikissa että mikä olisi helppo biisi?
Hammermul
18.04.2006 20:53:56

Koitas lauleskella sitä biisiä ja sitten säestät itseäs samalla. Sitten koitat sovittaa ne soinnut siihen lauluun niin, että kuulostaa hyvältä. Aloita vaikka ihan hitaasti.
Hammermul
18.04.2006 20:54:57 (muokattu 18.04.2006 20:55:14)

Tämä kysymys on kysytty tuhat kertaa mutta kysyn tässä topiikissa että mikä olisi helppo biisi?

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=116808

Tuolla on hyvin listattuna noita helppoja biisejä.

E:typo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)