Aihe: Miten basistiksi?
1 2
elais
30.03.2006 20:02:30 (muokattu 30.03.2006 20:04:41)
Juu, elikkäs pitäisi sitä bassoa alkaa nyt soittelemaan, kun aikaa ja intoa moiseen löytyy (ihme kyllä). Jos sitä ei nyt kohta aloita, se homma jää haaveeksi, ja sitä ollaan sitten parin vuoden päästä katselemassa kun joku vetää basson kanssa tuhatta ja sataa yleisön palvonnan kohteena. Nyt olisi siis aikomuksena jostakin sitä bassonsoittotaitoa hankkia, mutta alku on, kuten aina, hankalaa. Mistä aloittaa? Hankkisiko suoraan jostain jonkin superbasson, alkaisiko soittelemaan ilmabassoa päivittäin ennen ensimmäisen basson hankintaa, vaiko vakuuttaa itselleen bassonsoiton erinomaisuutta niin kauan, että kaikki asiat onnistuvat?

Winkkejä & vinksuttimia viksummilta, kiitos.

Muokkausta: Arg, basso-alueelle tämä, vai? Toisaalta, olen aloittelija joten tämä olisi oikea paikka tälle...
Mitään allekirjoitusta tueta.
hullu_ukko
30.03.2006 20:08:30
vaihe 1: osta basso ja vahvari.
vaihe 2: osta bassonsoiton oppikirja
vaihe 3: kiinnitä basso vahvariin.
vaihe 4: ala soittaa harjoituksia
vaihe 5: lisää harjoitusta
vaihe 6: vielä lisää harjoitusta
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1
baron
30.03.2006 20:29:54

Mä ostin kirppikseltä basson ja F-musasta alkeiskirjan ja sillä aloitin.
My name is Baron, Sir Baron.
Volle
31.03.2006 11:31:01
mä laittaisin tohon hullu_ukon muuten hyvään listaan ehkä kakkoskohdaksi: punkea bändiin basistiksi / perusta bändi

Bändisoitto on kumminkin mun mielestä mielekkäämpää kuin yksin puurtaminen ja myös kehittävää.
Sitten niin.
IommI
31.03.2006 11:38:00
Hyvä homma! Suomi tarvitsee basisteja...
Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse...
maelstrom
31.03.2006 11:54:30
mä laittaisin tohon hullu_ukon muuten hyvään listaan ehkä kakkoskohdaksi: punkea bändiin basistiksi / perusta bändi

Bändisoitto on kumminkin mun mielestä mielekkäämpää kuin yksin puurtaminen ja myös kehittävää.