killutin 19.04.2006 16:00:41 | |
---|
|
Härski 19.04.2006 16:09:05 (muokattu 19.04.2006 16:10:31) | |
---|
Planet wavesin normi nahkahihna. Kestää mitä vain, maksaa n. 15 €geä. Levytukussa myyvät noita, t- kaupasta en osaa sanoa. EDIT: Tämä jäi näkemättä: Saisi mielellään olla nailonia tai jotain muuta jotta voi soitinta pyöritellä. Suuri kysymys: Ynkkä vai Axeli? |
tommiot 19.04.2006 16:29:50 | |
---|
DiMarzio Cliplock |
kole_katti 19.04.2006 17:57:37 | |
---|
väliäkös sillä, mulle ainaki kelpaa ihan mikä vaan. (sousittelen Planet Wavesia) Porkakkana käveli kadun yli.
Porkkana oli oranssi.
Porkkana halusi kadun yli,
mutta auton alle jäi. |
DVD 19.04.2006 22:13:38 | |
---|
Mahollisimman leveä... |
Murgo 20.04.2006 06:38:19 | |
---|
Muista en tiedä, tollaisen ensimmaisenä olevan tilasin muun kaman ohessa kokeeksi. Päät on jotain tosi kovaa kumin/muovin tapaista, ei saanut tappeihin kuin pidentämällä halkiota puukolla. Muutenkin aika kömpelön oloinen, jäykkä ja päät valtavan isot. Laitoin sen bassoon, kitaraan oli liian kolho.(Jos tahtoo pyöritellä kitaraa remmissä niin toi ei kyllä varmaan irtoa jos sen saa tungettua tappeihina:). Paskakin heavy on parasta :) |
ravensoul 20.04.2006 14:57:34 | |
---|
Osta Planet Wavesin sellanen topattu, pehmeä nailonhihna. Maksaa musaliikkeissä sellasen 15-20e. Menin typeryyksissäni sellaisen ostamaan, mutta paskan möivät; jotenki älyttömän liukas. Mutta jos kerran on tarkotus pyöritellä ja veivailla keppiä ympäri, ni.. Osta multa pois, saat halvalla. Tosin sen väritys on sellainen vähemmän hevi ruskean sävyistä kuvioo. :D Jos taas haluaa halvalla hyvää hihnaa: http://www.thomann.de/thoiw3_harley … arrengurt_suede_brown_prodinfo.html Tuollainen tuli ostettua ja yllätyin kyllä positiivisesti, että HB -merkillä myydään jotain toimivaakin kamaa. :> Paksua, 7 cm leveää nahkaa. Mukavantuntuinen mokkapinta eikä luista ja lipsu sitten pätkääkään. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
kid ego 20.04.2006 15:04:22 (muokattu 20.04.2006 15:05:02) | |
---|
DiMarzio Cliplock. http://www.dimarzio.com -> Straps -> ClipLock Noita löytyy turvavyömateriaalista, joka on aika liukas. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
McNulty 20.04.2006 15:09:14 | |
---|
Minulla on käytössä Levy's Leather MSS1-remmejä. Leveitä, tukevia, nahkaisia... niissä on kaikki kohdallaan :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Strutsi 20.04.2006 16:45:50 | |
---|
DiMarzio Cliplock Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä.
Osta minun Ibanez RG2620!!!! |
Jonte 20.04.2006 20:53:42 | |
---|
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
Strutsi 21.04.2006 20:13:40 | |
---|
Mulla on kolmessa vehkeessä Fenderin hihnat, eikä luista. Jos jonkun turvavyöremmin ostat, niin jatkuvasti on viulu nyökällään. Se luistohan on just hyvä. Aina kitara juuri sopivasti soitettavissa siinä eikä hankaa tms. Musaa saa diggailla mutta fanitus on perseestä.
Osta minun Ibanez RG2620!!!! |
Härski 22.04.2006 09:43:10 | |
---|
Se luistohan on just hyvä. Aina kitara juuri sopivasti soitettavissa siinä eikä hankaa tms. No eikä oo hyvä. Se pitää olla ruodussa. Vituttaa, jos se muljuaa käsissä kuin vetinen paska. |
TheSimpsoni 22.04.2006 12:03:58 | |
---|
Mulla oli aikoinaan tuommonen nailoninen(kai), niin se hierti aika vittumaisesti hartioita. Mutta sitte ku tuommosen jämerän nahkasen osti niin on ollunna paljo parempi |
Miikathebest 22.04.2006 13:58:01 | |
---|
Dimarsion pliplop on hyvä. En lähtisi kitaraa pyörittelemään ilman lukkoja. Toki yksi vaihtoehto on ostaa tavallinen hihna ja siihen hihnalukot, mutta minusta tuo Cliplock on parempi. Hei sinä! |
Jonte 22.04.2006 17:54:41 | |
---|
No eikä oo hyvä. Se pitää olla ruodussa. Vituttaa, jos se muljuaa käsissä kuin vetinen paska. Hyvä Härski. Taas saisit plussan jos sinulla ei jo ennestään olisi niitä enemmän kuin mulla. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
discominister 11.05.2006 20:40:26 | |
---|
|
Lonesome 12.05.2006 14:46:04 | |
---|
Minulla on kitarassani tuo ensimmäinen ja se on ollut ihan kelpo hihna. Todella jäykkä se oli kiinni laittaa! Oikein isäni kanssa nelin käsin ja vielä pihdeillä vääntäen vihdoin saatiin se paikalleen. Kannattaa kiinnityksen ajaksi ruuvata tapit irti ja laittaa sieltä toisesta päästä ne sisään. Pysyypähän hyvin nyt kiinni. Jäykkää muovia on ne päät. Kuitenkin kovin lyhyt tuo halvin Toomannin remmi. Ei oo kovin rock soittaa sen kanssa...;) Se 7,90 € maksava onkin jo "riittävän" pitkä myös tällaiselle gorilla-normiston mukaiselle yksilölle, vaikka Les Paulin roikottamiseen Jimmy Page-tyyliin. Mutta hieman kalliimmalla saa jo T-kaupan halvimman nahkahihan ja se on käytössä paljon mukavampi, imo. Mieluiten kuitenkin vähintään 10 cm leveä tukeva nahkahihna, jos toissaan seisaaltaan soittaa esim. bändi-treeneissä... Mars Needs Guitars! |
costanza 12.05.2006 23:14:20 | |
---|
Mieluiten kuitenkin vähintään 10 cm leveä tukeva nahkahihna, jos toissaan seisaaltaan soittaa esim. bändi-treeneissä... No jaa, makuasioitahan noi on. Ite käytän sellasta planet wavesin liukasta. Kerran ostin 7cm paksuisen nahkahihnan ja se oli ihan ihan perseestä. Möin samantien pois. |
tommiot 13.05.2006 14:28:15 | |
---|
No jaa, makuasioitahan noi on. Ite käytän sellasta planet wavesin liukasta. Kerran ostin 7cm paksuisen nahkahihnan ja se oli ihan ihan perseestä. Möin samantien pois. Varmasti. Se on se leveys mikä merkitsee, ei paksuus. 7cm paksuinen on jo aika jäykkä hihna. |