Bubbles 17.03.2006 21:56:53 (muokattu 17.03.2006 22:04:57) | |
---|
Guitar prossa on tommonen P.H jossain kohen joskus niin mitä se meinaa. Minusta se ääni kuulostaa jotenkii erilaiselta tommosen merkin kohalla siis korkeemmalta.
Ei kun joo onko ne jotain huilu ääniä, mutta mitä eroo niillä on kun siellä on P.H ja sitten harm. P.H |
Harvestman 17.03.2006 22:08:13 (muokattu 17.03.2006 22:09:26) | |
---|
Non est ad astra mollis e terris via. |
Bubbles 17.03.2006 22:12:51 (muokattu 17.03.2006 22:13:16) | |
---|
Joo nyt tajusin kun en osannu yhdistää tota lyhennöstä. Sori tästä topikista en vaan oon löytäny tota topiikkia. (ylä puolella) |
OsQu 18.03.2006 21:04:48 | |
---|
Joo. Ei noita keinohuiluääniä voi oppia koskaan. Ellet oo Micheal Romeo tai Dime! ... Tai harjoittele ahkerasti ;) Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja.. |
Petrukki 18.03.2006 21:25:21 | |
---|
... Tai harjoittele ahkerasti ;) Tässähän niitä olen harjoitellut lähes kuukauden, ja aina ääni on perseestä. Komppaus ei lopu! |
OsQu 18.03.2006 21:30:43 | |
---|
Tässähän niitä olen harjoitellut lähes kuukauden, ja aina ääni on perseestä. Kuukauden?.. Sanotaan, että jos vaikka vuoden harjoittelet, niin eiköhän ne sieltä rupea pikkuhiljaa syntymään. Musiikki ei todellakaan ole niitä lajeja, missä kaiken oppii nopeasti. Vaikka tuo kuukausikin kuullostaa kauhean pitkältä, mutta kokemuksella se on hyvin lyhyt aika, kun puhutaan musiikista. :> Mitä vähemmän säröä, sitä parempi soittaja.. |
Landola59 18.03.2006 21:33:22 | |
---|
Musiikki ei todellakaan ole niitä lajeja, missä kaiken oppii nopeasti. Vaikka tuo kuukausikin kuullostaa kauhean pitkältä, mutta kokemuksella se on hyvin lyhyt aika, kun puhutaan musiikista. :> 7 vuotta kun olet soittanu voit puhua että osaan soittaa kitaraa jonkin verran. itse olen soittanu n. 3 - 4 vuotta, eikä tästä tuu mitään... vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
sus 19.03.2006 00:16:34 | |
---|
Kuukauden?.. Sanotaan, että jos vaikka vuoden harjoittelet, niin eiköhän ne sieltä rupea pikkuhiljaa syntymään. Musiikki ei todellakaan ole niitä lajeja, missä kaiken oppii nopeasti. Vaikka tuo kuukausikin kuullostaa kauhean pitkältä, mutta kokemuksella se on hyvin lyhyt aika, kun puhutaan musiikista. :> Kaveri taisi vain vitsailla. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
ANtTIKRISTUS 19.03.2006 03:37:54 | |
---|
ÄÄÄÄ! Mulla räjähtää penis pian, koska en opi ikinä soittamaan tuota artifical harmonya! Oon jumalauta veivannu vuosia tuota ja aina yhtä perseestä. Alkaa jo tuntumaan pikkuhiljaa, että se on jo kitarassa vika prkl. Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä |
Super-Jari 19.03.2006 11:35:38 | |
---|
ÄÄÄÄ! Mulla räjähtää penis pian, koska en opi ikinä soittamaan tuota artifical harmonya! Oon jumalauta veivannu vuosia tuota ja aina yhtä perseestä. Alkaa jo tuntumaan pikkuhiljaa, että se on jo kitarassa vika prkl. Virittele kitaraas vaikka huiluäänillä. Siinä sulle artificial harmony-treeniä. |
Petrukki 19.03.2006 13:20:39 | |
---|
Virittele kitaraas vaikka huiluäänillä. Siinä sulle artificial harmony-treeniä. No ei. Tuo on naturaalinen. Sen nyt osaa vaikka silmät kiinni. Komppaus ei lopu! |
Super-Jari 19.03.2006 15:15:16 | |
---|
No ei. Tuo on naturaalinen. Sen nyt osaa vaikka silmät kiinni. No napsuttelee vielä plekukädellä tai pikkurillillä niitä nauhojaan. |
sus 19.03.2006 15:27:55 | |
---|
Ei ne pintsit nyt oikeesti niiin vaikeita ole?? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Super-Jari 19.03.2006 15:30:33 | |
---|
Ei ne pintsit nyt oikeesti niiin vaikeita ole?? Mulla meni monta vuotta ennen ku tajusin että miten se edes tehdään. |
Atron 19.03.2006 18:37:57 | |
---|
Kannattaa kokeilla säröpedaalin kanssa jos sellanen löytyy ja sitten gainit täysille. Mä opin ton tekniikan just tolleen että helpotin äänen kuulumista lisäämällä gainia ja sitten kun sain sen kuulumaan niin hioin tekniikkaa kunnes sain sen ihan kliineilläkin kuuluviin. Myös se kohta josta näppäät sitä kieltä plekulla niin vaikuttaa vähän. |
Defactor 19.03.2006 20:47:56 | |
---|
Kannattaa kokeilla säröpedaalin kanssa jos sellanen löytyy ja sitten gainit täysille. Mä opin ton tekniikan just tolleen että helpotin äänen kuulumista lisäämällä gainia ja sitten kun sain sen kuulumaan niin hioin tekniikkaa kunnes sain sen ihan kliineilläkin kuuluviin. Myös se kohta josta näppäät sitä kieltä plekulla niin vaikuttaa vähän. Vähän? [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |
Hammermul 19.03.2006 21:25:54 | |
---|
Myös se kohta josta näppäät sitä kieltä plekulla niin vaikuttaa vähän. Heh, sehän siinä just on ideana, että pitää tietystä kohdasta näpätä. Silloin, kun sormi osuu värähtelevän kielen sellaiseen kohtaan, missä on matalempien taajuuksien kupukohta ja korkeampien ylä-äänten solmukohta, niin ne matalemmat äänet vaimentuu ja korkeat jää soimaan. Näin kuullaan sitten noita korkeita ääniä. Mielipiteesi on väärä. |
Petrukki 20.03.2006 15:13:14 | |
---|
Heii! Nyt tajusin pikkaisen! Siis myös se vaikuttaa, mistä kohtaa plekulla näppää? Komppaus ei lopu! |
Hammermul 20.03.2006 21:03:58 | |
---|
Siis myös se vaikuttaa, mistä kohtaa plekulla näppää? Niin, siis ei se plekun paikka vaikuta. Plektralla vaan pikataan kieli soimaan ja sitten heti perään peukalon syrjällä (tai millä vaan, tyylejä on monia) vaimennetaan tiettyjä ääniä niiden värähtelyn kupukohdista. Mielipiteesi on väärä. |
GuitarManiac 17.05.2006 18:42:44 | |
---|
Heii! Nyt tajusin pikkaisen! Siis myös se vaikuttaa, mistä kohtaa plekulla näppää? Sanoisin ite että soitan P.H. silleen että ku näppään plekulla kieltä pidän peukkua sillein että kun näppään ni peukku ossu kieleen melkeen heti...P.H. vaikuttaa nimenomaan se että MISTÄ KOHDASTA NÄPPÄÄT tolla mun tyylillä...Kunhan harjottelet ja etit niit kohtia niin siit se sit alkaa hahmottua.Koita G kielen 3 nauhalta P.H. siit alimman mikin kohalta... |