juippel 30.07.2007 11:55:39 | |
---|
omistan line6 spiderIII 15. Kyselen hieman efektipedaaleista, koska olen aikomassa ostaa Boss DS-2 Turbo Distortionin. Kysymykset: 1. Meneekö kyseinen vahvistin rikki jos käytän efektipedaalia koska vahvistin on pienitehoinen? 2. Liitetäänkö pedaali normaalilla kitarapiuhalla? Eli tarvinko 2 kitarapiuhaa, vai onko niihin erikseen omat piuhat? |
Zl z 30.07.2007 12:01:58 | |
---|
omistan line6 spiderIII 15. Kyselen hieman efektipedaaleista, koska olen aikomassa ostaa Boss DS-2 Turbo Distortionin. Kysymykset: 1. Meneekö kyseinen vahvistin rikki jos käytän efektipedaalia koska vahvistin on pienitehoinen? Ei. 2. Liitetäänkö pedaali normaalilla kitarapiuhalla? Eli tarvinko 2 kitarapiuhaa, vai onko niihin erikseen omat piuhat? Kyllä, aivan tavallisella piuhalla. Eli kitarasta piuha pedaalin inputiin ja pedaalin outputista piuha vahvistimeen. |
McNulty 30.07.2007 12:03:02 (muokattu 30.07.2007 12:03:27) | |
---|
Kysymykset: 1. Meneekö kyseinen vahvistin rikki jos käytän efektipedaalia koska vahvistin on pienitehoinen? Ei mene. 2. Liitetäänkö pedaali normaalilla kitarapiuhalla? Eli tarvinko 2 kitarapiuhaa, vai onko niihin erikseen omat piuhat? Normaali kitarapiuha riittää, kyllä vain. Eli tarvitset kitarapiuhan kitarasta pedaalille ja pedaalilta vahvistimelle (2kpl siis). Edith: Damn, I burn... olin slowhand-Cläpä tällä kertaa. |
juippel 30.07.2007 12:05:19 | |
---|
Ei mene.
Normaali kitarapiuha riittää, kyllä vain. Eli tarvitset kitarapiuhan kitarasta pedaalille ja pedaalilta vahvistimelle (2kpl siis). Edith: Damn, I burn... olin slowhand-Cläpä tällä kertaa. Kiitoksia tämä auttoi paljon. :-) |