Aihe: apua tietämättömälle
1
juippel
30.07.2007 11:55:39
omistan line6 spiderIII 15. Kyselen hieman efektipedaaleista, koska olen aikomassa ostaa Boss DS-2 Turbo Distortionin.

Kysymykset:
1. Meneekö kyseinen vahvistin rikki jos käytän efektipedaalia koska vahvistin on pienitehoinen?
2. Liitetäänkö pedaali normaalilla kitarapiuhalla? Eli tarvinko 2 kitarapiuhaa, vai onko niihin erikseen omat piuhat?
Zl z
30.07.2007 12:01:58
omistan line6 spiderIII 15. Kyselen hieman efektipedaaleista, koska olen aikomassa ostaa Boss DS-2 Turbo Distortionin.

Kysymykset:
1. Meneekö kyseinen vahvistin rikki jos käytän efektipedaalia koska vahvistin on pienitehoinen?

Ei.

2. Liitetäänkö pedaali normaalilla kitarapiuhalla? Eli tarvinko 2 kitarapiuhaa, vai onko niihin erikseen omat piuhat?

Kyllä, aivan tavallisella piuhalla. Eli kitarasta piuha pedaalin inputiin ja pedaalin outputista piuha vahvistimeen.
McNulty
30.07.2007 12:03:02 (muokattu 30.07.2007 12:03:27)
Kysymykset:

Ei mene.

Normaali kitarapiuha riittää, kyllä vain. Eli tarvitset kitarapiuhan kitarasta pedaalille ja pedaalilta vahvistimelle (2kpl siis).

Edith: Damn, I burn... olin slowhand-Cläpä tällä kertaa.
juippel
30.07.2007 12:05:19
Ei mene.

Normaali kitarapiuha riittää, kyllä vain. Eli tarvitset kitarapiuhan kitarasta pedaalille ja pedaalilta vahvistimelle (2kpl siis).

Edith: Damn, I burn... olin slowhand-Cläpä tällä kertaa.

Kiitoksia tämä auttoi paljon. :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)