Aihe: Skeban soittoa alottamassa.
1
rup
12.09.2007 19:43:59 (muokattu 12.09.2007 19:44:35)
Okei, suoraan asiaan..

Oon jo tässä pari kuukautta ajatellu alottaa kitaran soittoa, nyt otan sitten härkää sarvist ja meen tunnille, kunhan tiedän alottaako akustisella vaiko sähköllä..

Eli uskaltaako sitä suoraan ottaa sähkökitaran kouraan ja lähteä tunnille, vai "pitääkö" aloittaa akustisella. Kaapista löytyy jonkun vanha akustinen kitara, mutta oon valmis ostamaan sähkökitarankin joten se ei ole ongelma.

Varmasti jäi jotain kerrottavan arvosta puuttumaan, mut kysykää sitten.

e. Tosiaan sen verran vielä, että kuuntelen hieman raskaampaa musaa, joten siinä mielessä sähkökitara houkuttelee.
--Tomppa--
12.09.2007 20:09:07
Okei, suoraan asiaan..

Oon jo tässä pari kuukautta ajatellu alottaa kitaran soittoa, nyt otan sitten härkää sarvist ja meen tunnille, kunhan tiedän alottaako akustisella vaiko sähköllä..

Eli uskaltaako sitä suoraan ottaa sähkökitaran kouraan ja lähteä tunnille, vai "pitääkö" aloittaa akustisella. Kaapista löytyy jonkun vanha akustinen kitara, mutta oon valmis ostamaan sähkökitarankin joten se ei ole ongelma.

Varmasti jäi jotain kerrottavan arvosta puuttumaan, mut kysykää sitten.

e. Tosiaan sen verran vielä, että kuuntelen hieman raskaampaa musaa, joten siinä mielessä sähkökitara houkuttelee.

Kyllä akustisella voi ihan hyvin opetella ne perusteet, mut jos luulet et soittomotivaatiosi kärsii akustisella soittamisesta, ni sähkikselläki on hyvä aloittaa. Ite opettelin eka puol vuotta akustisella, ja sitten ku olin varma et tä on mun laji ni ostin sähkiksen.
Up to Eleven!!
Pelsi
12.09.2007 22:22:19

Jos se parantaa soittomotivaatiota, niin silloin sähkis kannattanee hankkia. Ja jos kerran akustinen on jo, niin voihan silläkin soitella silloin tällöin.

Kannattaa muuten heti alkuun jo ostaa kelvollinen kitara, sillä mikään muu ei laske soittomotivaatiota kuin vireongelmainen, raskassoittoinen ritsa. Sama juttu vahvistimelle: Soittaminen ei ole kivaa, jos soundit eivät ole siedettävät.
The 11th Hourin demo saatavilla. | >-)))>
peteihis
15.09.2007 01:16:28 (muokattu 15.09.2007 01:18:08)
Hupsista... Olikos täällä tällanenekin kettinki aluillaan?

Kun sulla kerran on edes jonkinlainen kitara kaapissa (ja niin muodoin kädessäsi) niin turha se on miettiä, että "voiko tällä alottaa". IHAN VARMANA VOI!

.. suunnilleen sillai alotin ittekin. ... enkä oo lopettanu... ja paljokos 43 - 15 tekee..? Kai 28? Vuosissa meinaan. Sen verran siitä on aikaa kun ..... noh...... "alotin" :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)