Aihe: Ideasta kiinni
1
FatUnicorn
28.07.2019 04:16:55
Menin verkkokauppa.com ajatuksena ostan perus dj setin.

Idea: Alan soittamaan suomalaista musiikkia jota voi tanssia. Nyt siis ajatus on vetää metsäkukista ja muista sodan aikaisista, käännnös suomen viimeisiin kukkasiin ja päätyä helenan katriin ja paulaan.

Oma idea on tuoda siihen DJ.nä uutta maustetta ja biittiä jota Sannin milleniaalikin osaa rytkyttää.

No ei nyt heinäpaali voi olla näin vaikeaa.

Mitään en saanut ostettua.

Monta asiaa on selvinnyt, mutta kuinka kettu löytää kolon, millaista vermettä pitää olla jotta soundiin saa eloa?

Mä oon vetänyt 2000 lv alussa karaokea 2 vuotta ja rakasta ikivihreää.
Ja toisaalta Sannikin menee tosi kivasti.

Voiko siis yläasteen musiikin tunnit nukkunut oppilas tehdä DJ:nä itselleen uraa.

Ja mistä pääsen alkuun?
Antti1
28.07.2019 13:29:35 (muokattu 28.07.2019 13:31:50)
Sun täytyy ihan itse keksiä mistä ne uudet biitit tulevat siihen vanhan päälle ja tapahtuuko tämä ylipäätään reaaliajassa. Ei ne mistään cd-soittimesta ja mikseristä ainakaan kovin helpolla ilmesty, mutta toteutettavissa sekin toki on. Tolla oivalluksella tiedät edes suurinpiirtein tarvitsetko tietokonepohjaisen systeemin tai jotain muuta. Suosittelen lukemaan artikkeleita, katsomaan videoita, selaamaan aiheen foorumeita yms. aika pitkään ennen ostopäätöstä. Suurella todennäköissyydellä heität paljon rahaa hukkaan, jos tolta pohjalta ostat yhtään mitään.

Jos ja kun käytät muiden tekemiä biisejä, niin huomioithan myös tekijänoikeudet ja luvat.
FatUnicorn
31.07.2019 03:40:29
Kiitos Antti1

Kyllä biisit löytyy ja tekijä oikeudet on minulle tärkeä asia.
Varmaan kaikille musiikista pitäville, Napsterin aika oli ja meni.

Toki olen hiukan intoa täynnä, se varmasti näkyy tekstissä. yritän silti noudattaa vihjettä. Videoita on katsottu ihan muutama tunti. Suomalaisen tanssimusiikin sovittaminen onkin sitten oma juttunsa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)