Bonham 22.06.2009 21:42:14 | |
---|
Ja niin, onko Turusta lähdössä joku autolla siten, että tulisi yöllä takaisin?? Kiinnostaa lähteä juurikin näin... jos mahdollista... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Väsykäsi 22.06.2009 21:47:05 | |
---|
Kuinkahan on jakaako Warren nimmareita vois ottaa firebirdin mukaan allekirjoitettavaksi. Sairaan hidas, mutta värikäs ;) |
Sik 24.06.2009 21:10:42 | |
---|
Aija Puurtinen on ihana nainen. Terveisiä Järvenpäästä. |
saturnzreturn 26.06.2009 17:06:53 | |
---|
Miksi en löydä ohjelma-aikataulua tuolta puistarin sivuilta? my wallet's fat and so is my head |
Borlag 26.06.2009 17:11:14 (muokattu 26.06.2009 17:11:27) | |
---|
saturnzreturn: Miksi en löydä ohjelma-aikataulua tuolta puistarin sivuilta? Katso myös blueskadun ohjelma klikkaamalla tästä tai lataa helposti tulostettava käsiohjelma täältä. Tuo "täältä" sana on se linkki: http://www.puistoblues.fi/matsku/pb09ohjelma.pdf |
blastoff 26.06.2009 17:36:36 | |
---|
Saakohan tuonne festarialueelle viedä omia juomia? |
zekeode 26.06.2009 18:35:24 | |
---|
blastoff: Saakohan tuonne festarialueelle viedä omia juomia? Aina on saanut. Lasipullot kiellettiin muutama vuosi sitten. Muista ottaa vettä kanssa. |
saturnzreturn 26.06.2009 19:40:56 | |
---|
my wallet's fat and so is my head |
Sik 26.06.2009 23:26:51 | |
---|
zekeode: Aina on saanut. Lasipullot kiellettiin muutama vuosi sitten. Muista ottaa vettä kanssa. Eli siis olutta tölkeissä voi huoletta pakata reppuun mukaan...? |
blastoff 26.06.2009 23:34:59 | |
---|
Sik: Eli siis olutta tölkeissä voi huoletta pakata reppuun mukaan...? Tämä olisi ollut myös minun jatkokysymys :D |
DoThePop 27.06.2009 08:40:04 | |
---|
Tänään sitten Puistobluesiin Gov`t Mulea diggailemaan! Niin tohkeissaan ollut keikasta, että oon tissutellut live dvd:tä katsoen jo puoli seitsemästä asti... Alkaa muuten jo vähän fiilis nousemaan!!!! National Rifle Association |
Borlag 27.06.2009 10:11:54 | |
---|
DoThePop: Tänään sitten Puistobluesiin Gov`t Mulea diggailemaan! Niin tohkeissaan ollut keikasta, että oon tissutellut live dvd:tä katsoen jo puoli seitsemästä asti... Alkaa muuten jo vähän fiilis nousemaan!!!! Niin alkaa juu. Life Before Insanity kuuntelussa ja lastenvahtia odotellessa... Saas nähdä monta bändiä ehtii menemään ohi ennen kuin päästään edes lähtemään Järvenpään suuntaan. Muulia en kyllä missaa perskele. |
sauhusanttu 27.06.2009 11:36:53 | |
---|
Jää tällä kertaa jutun teko Lähiradioon väliin koko bluusseista. Piti kyllä mennä mutta pitää laittaa elämän asiat tärkeysjärjestykseen sillä harvinaista leukemiaa sairastav 10 v poikani joutui eilen lastenklinikan osastolle 10 kun eilen nousi melkein 40 asteen kuume ja nyt ollaan sairaalassa antibiottitiputuksessa. |
roopeok 27.06.2009 16:10:28 | |
---|
sauhusanttu: Jää tällä kertaa jutun teko Lähiradioon väliin koko bluusseista. Piti kyllä mennä mutta pitää laittaa elämän asiat tärkeysjärjestykseen sillä harvinaista leukemiaa sairastav 10 v poikani joutui eilen lastenklinikan osastolle 10 kun eilen nousi melkein 40 asteen kuume ja nyt ollaan sairaalassa antibiottitiputuksessa. Pärjäilyä sinnepäin! Täytyy kyllä sanoa ettei ainakaan perjantaina Puistobluesissa ollut MITÄÄN nähtävää. Yksi hyvä ilmeisesti Unkarilainen bluesbändi sielä veti, aika näppärä kitaristi. Muuta bluesia ei sitten koko Järvenpäässä kuullutkaan, puistossa joku ihme "Jeesus pelastaa" gospel teltta ja kiihkouskovaisia jakeluvihkostensa kanssa, kioskeja joissa soi mitälie NRJ radiosta jne. Äkkiähän sieltä lähdettiin takaisin stadiin, jossa oli tuplasti kovempi meininki. |
weelie 27.06.2009 21:02:33 (muokattu 27.06.2009 21:04:02) | |
---|
roopeok: Täytyy kyllä sanoa ettei ainakaan perjantaina Puistobluesissa ollut MITÄÄN nähtävää. Yksi hyvä ilmeisesti Unkarilainen bluesbändi sielä veti, aika näppärä kitaristi. Mua olisi kyllä kovasti kiinnostunut nähdä Ville Leppänen Southpaw SteelnTwang ja se oli mielestäni juuri eilen. Mutta minä köyhän jouduin jäämään tänne Helsingin kurimukseen. Jos joku Leppäsen shown näki, kiinnostaisi tietää millainen oli! Tsemppiä joka tapauksessa Santulle ja pojalleen! 'Music is not a sport, there's no competition' (Ronnie Earl) |
UKKOMIES 27.06.2009 22:02:47 | |
---|
Gov't Mule oli kyllä kova, Soulshine oli cool! James Hunterki iha hyvä, Ellis Hooks oli vähän tylsä, Hoedownia en nähny ku pari biisii.. Ei mulla muuta.. Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan. |
Borlag 27.06.2009 22:35:39 | |
---|
Ei helvata että oli hyvä keikka Mulelta... Juuri kuuntelemassa Since I've Been Loving You coveria tekemältäni keikkataltioinnilta, tästä ei paljon paremmaksi mene :D |
Arabian Lauri 27.06.2009 22:42:12 | |
---|
Borlag: Ei helvata että oli hyvä keikka Mulelta... Juuri kuuntelemassa Since I've Been Loving You coveria tekemältäni keikkataltioinnilta, tästä ei paljon paremmaksi mene :D Aamen! Sain muuten siinä lähtötohinoissa Warren-sedältä nimmarin. Oikein mukava setä oli ja soitti kyllä komiasti... Kävely kilpalajina on sama kuin kilpailisi siitä kuka kuiskaa kovimmin! |
Travolta 27.06.2009 23:30:09 (muokattu 27.06.2009 23:31:28) | |
---|
roopeok: Pärjäilyä sinnepäin! Täytyy kyllä sanoa ettei ainakaan perjantaina Puistobluesissa ollut MITÄÄN nähtävää. Yksi hyvä ilmeisesti Unkarilainen bluesbändi sielä veti, aika näppärä kitaristi. Muuta bluesia ei sitten koko Järvenpäässä kuullutkaan, puistossa joku ihme "Jeesus pelastaa" gospel teltta ja kiihkouskovaisia jakeluvihkostensa kanssa, kioskeja joissa soi mitälie NRJ radiosta jne. Äkkiähän sieltä lähdettiin takaisin stadiin, jossa oli tuplasti kovempi meininki. Pysykkin siellä stadissa jatkossa :) Esim. The Balls veti tosi hyvän keikan perjantaina. |
Kabanossi 27.06.2009 23:34:13 | |
---|
UKKOMIES: Gov't Mule oli kyllä kova, Soulshine oli cool! James Hunterki iha hyvä, Ellis Hooks oli vähän tylsä, Hoedownia en nähny ku pari biisii.. Ei mulla muuta.. Hoedown oli tosi hyvä. Piti cd käydä heti ostamassa kotimatkalle soimaan. Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |