doktorkoo 16.11.2010 21:26:08 | |
---|
apua, auttakaa! Herrajjumala, Roots-keskustelualueen TOP10: 8 aihetta jostain kisasta. Koko eka sivu, 30 aihetta: 19 aihetta liittyen skaboihin.... eikö näille voisi tehdä omaa alakategoriaansa? Huvita taas niinku mikään... terv. soittotaidoton pasisti Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
Illu 16.11.2010 21:29:43 | |
---|
jarmokan: apua, auttakaa! Herrajjumala, Roots-keskustelualueen TOP10: 8 aihetta jostain kisasta. Koko eka sivu, 30 aihetta: 19 aihetta liittyen skaboihin.... eikö näille voisi tehdä omaa alakategoriaansa? Huvita taas niinku mikään... terv. soittotaidoton pasisti Ilman noita skaboja täällä olisi aivan kuollutta. Hyvä, että jotain edes tapahtuu. terv. soittotaidoton kitaristi/rumpali/basisti/laulutaidoton laulaja |
doktorkoo 16.11.2010 23:04:26 | |
---|
Illu: Ilman noita skaboja täällä olisi aivan kuollutta. Hyvä, että jotain edes tapahtuu. kumpi on syy, kumpi seuraus? Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
Illu 17.11.2010 05:53:56 | |
---|
jarmokan: kumpi on syy, kumpi seuraus? Niin, aika hiljaista täällä oli ennen noita skaboja, tiedä sitten. |
Veikko 17.11.2010 10:59:51 | |
---|
Illu: Niin, aika hiljaista täällä oli ennen noita skaboja, tiedä sitten. Mutta keskustelun laatu oli viisi ziljoonaa kertaa asiallisempaa. Nythän tämä on pääasiassa youtube-linkki & vittuilupalsta. "Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki |
blaekie 17.11.2010 11:56:53 (muokattu 17.11.2010 11:58:18) | |
---|
Ihme marinaa ! Jos on rootsaiheita joista kiinnostaa keskustella, ei muuta kuin perustamaan aihetta. Ei siitä käsittääkseni ole hyötyä täällä marista erikseen, Minulla on myös sama muistikuva kuin Illulla, ei ennen näitä skaboja täällä aktiviisia aiheita valitettavasti juurikaan ollut. Ja jopa näissä "skabaketjuissa" on joskus ihan asiaakin. Mm. rootsbiisien soittaminen ja arvostelu, joista on ollut monelle iloa ja hyötyä. Voittaa aina turhanpäiväisen paskanjauhannan rootsin sisäisestä olemuksesta tms. Ylilyöntejä näissä ketjuissa on ollut ja lienee tulee olemaan jatkossakin, mutta ei niistä kannata edelleenkään kenenkään hernettä nekkuun ottaa. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Kuha 17.11.2010 13:35:38 | |
---|
No perustakaapa sellainen säie kun "Asiallista keskustelua rootsista". Sillähän tuo ongelma hoituu. |
Veikko 17.11.2010 13:53:21 | |
---|
Kuha: No perustakaapa sellainen säie kun "Asiallista keskustelua rootsista". Sillähän tuo ongelma hoituu. Ei hoidu. Tämän alueen tasonlasku lähti käyntiin samana päivänä kun soittoskabat alkoivat. Ennen sitä ei ollut vittuiluja sun muuta paskaa jota nyt esiintyy. "Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki |
BigPapa 17.11.2010 14:49:04 (muokattu 17.11.2010 14:49:10) | |
---|
Veikko: Ei hoidu. Tämän alueen tasonlasku lähti käyntiin samana päivänä kun soittoskabat alkoivat. Ennen sitä ei ollut vittuiluja sun muuta paskaa jota nyt esiintyy. No niinpä näyttäis esiintyvän. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
doktorkoo 17.11.2010 19:15:52 | |
---|
blaekie: Ihme marinaa ! Jos on rootsaiheita joista kiinnostaa keskustella, ei muuta kuin perustamaan aihetta. Minulla on myös sama muistikuva kuin Illulla, ei ennen näitä skaboja täällä aktiviisia aiheita valitettavasti juurikaan ollut. periaatteessa mulla ei oo noita skabaotsikoita vastaan, mutta eikö tota otsikkojen määrää vois vähä järkeistää? Siinä olen samaa mieltä että keskustelu täällä on vähän köyhää. Taitaa kiivaampi keskustelu käydä nykyään blues-foorumilla. Jotenkin täällä on vähän sellainen ilmapiiri että uudet yrittäjät ei uskalla ketjuja avata...vai tuntuuko musta vaan? Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
blaekie 17.11.2010 19:33:21 | |
---|
jarmokan: periaatteessa mulla ei oo noita skabaotsikoita vastaan, mutta eikö tota otsikkojen määrää vois vähä järkeistää? Siinä olen samaa mieltä että keskustelu täällä on vähän köyhää. Taitaa kiivaampi keskustelu käydä nykyään blues-foorumilla. Jotenkin täällä on vähän sellainen ilmapiiri että uudet yrittäjät ei uskalla ketjuja avata...vai tuntuuko musta vaan? Kyllä niillä kaikilla otsikoilla on aikojen saatossa muodostunut ihan ansaittu tarkoituksensa, jos olet yhtään seurannut noita skaboja täällä ?. On osallistumis- ja äänestysketjut jokaiseen skabaan, sekä kummankin skaban ns. Kommentointiketju. On toki totta että tuon Divariskaban muodostuessa, tuli noitakin tuplat, mutta tälle on ollut ihan skabailijoiden tahto ja tilaus. On haluttu erotella nuo, sillä se todettiin jo kauan sitten että siitä sillisalaatista ei tule mitään, ja kukaan ei jaksa hallinnoida, jos kaikki skabat olisi samassa ketjussa. Jos joku avaa uuden asiallisen ketjun aiheesta kuin aiheesta, uskon että myös asiallisia keskustelijoita löytyy. Sekin on totta että näissä ketjuissa vierailee myös silloin tällöin satunnaisia viisastelijoita (en tarkoita nyt juurikaan sinua), ja saavat joskus ansionsa mukaan. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
Veikko 17.11.2010 21:10:26 | |
---|
blaekie On toki totta että tuon Divariskaban muodostuessa, tuli noitakin tuplat, mutta tälle on ollut ihan skabailijoiden tahto ja tilaus. Heh, ja sitten kun divariskabailijat vetävät herneitä nenäänsä perustetaan puulaakiskaba. Näinhän tulee ennemmin tai myöhemmin käymään. "Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki |
BigPapa 17.11.2010 21:22:36 | |
---|
Veikko: Heh, ja sitten kun divariskabailijat vetävät herneitä nenäänsä perustetaan puulaakiskaba. Näinhän tulee ennemmin tai myöhemmin käymään. Niin, skabailisit itekin joskus, ennemmin kun jauhat tätä juttua täällä, vai odotat vissiin sitä puulaakiskabaa. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Veikko 17.11.2010 21:34:34 | |
---|
BigPapa: Niin, skabailisit itekin joskus, ennemmin kun jauhat tätä juttua täällä, vai odotat vissiin sitä puulaakiskabaa. Sori, pääsi unohtumaan että täällä pitää olla sähkösoolokitaristi, että saa sanoa mielipiteensä. Noh, saan minä roots-juttuni juteltua tuolla huoneissakin, te voitte pitää tämän hiekkalaatikon. "Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki |
BigPapa 17.11.2010 21:39:15 | |
---|
Veikko: Sori, pääsi unohtumaan että täällä pitää olla sähkösoolokitaristi, että saa sanoa mielipiteensä. Noh, saan minä roots-juttuni juteltua tuolla huoneissakin, te voitte pitää tämän hiekkalaatikon. Mielipiteet kielletty muilta kuin itseltäsi? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
t-tyrjä 17.11.2010 22:02:52 | |
---|
ei kai se ole keltään pois vaikka täällä olis skaboja vaikka vitos divariin saakka, jos kaikkiin riittää osallistujia. |
Illu 17.11.2010 22:37:39 (muokattu 17.11.2010 22:38:02) | |
---|
Veikko: Sori, pääsi unohtumaan että täällä pitää olla sähkösoolokitaristi, että saa sanoa mielipiteensä. Noh, saan minä roots-juttuni juteltua tuolla huoneissakin, te voitte pitää tämän hiekkalaatikon. Voihan Veikko. Jos skabaajat kerrankin ovat kiltisti, niin eikös joku muu ole jo lyömässä löylyä. Älä hyvä mies lue noita skabaketjuja sitten jos niiden taso ei yllä omallesi. Ja kerro nyt samalla mistä haluaisit keskustella? Painaako jokin asia erityisesti mieltä vai kaipaisitko vaan ihan sellaista mukavaa jutustelua sellaisessa mies miehelle hengessä? Ei ole kovin rakentavaa tulla meuhkaamaan, että täällä on asiat huonosti ja keskustellaankin ihan väärin, jos ei ole mitään muuta sanottavaa. En näe mitään estettä, mikset voisi keskustella roots-jutuistasi täälläkin, kyllä tänne aiheita mahtuu, putoaisivathan sitten nopeammin nuo vanhat skabatkin pois tuosta etusivulta ihmisiä häiritsemästä. |
liljam 17.11.2010 22:46:09 | |
---|
Illu: Voihan Veikko. Jos skabaajat kerrankin ovat kiltisti, niin eikös joku muu ole jo lyömässä löylyä. Älä hyvä mies lue noita skabaketjuja sitten jos niiden taso ei yllä omallesi. Ja kerro nyt samalla mistä haluaisit keskustella? Painaako jokin asia erityisesti mieltä vai kaipaisitko vaan ihan sellaista mukavaa jutustelua sellaisessa mies miehelle hengessä? Ei ole kovin rakentavaa tulla meuhkaamaan, että täällä on asiat huonosti ja keskustellaankin ihan väärin, jos ei ole mitään muuta sanottavaa. En näe mitään estettä, mikset voisi keskustella roots-jutuistasi täälläkin, kyllä tänne aiheita mahtuu, putoaisivathan sitten nopeammin nuo vanhat skabatkin pois tuosta etusivulta ihmisiä häiritsemästä. plussa napsahti !!!! ei muuta ku eteenpäin |
Veikko 17.11.2010 22:53:29 | |
---|
Illu: Voihan Veikko. Jos skabaajat kerrankin ovat kiltisti, niin eikös joku muu ole jo lyömässä löylyä. Älä hyvä mies lue noita skabaketjuja sitten jos niiden taso ei yllä omallesi... Höh, mun mielestä olis vain parempi, että skaboille olisi ihan oma alueensa. Ei mulla muuten mitään skaboja vastaan ole. "Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki |
Illu 17.11.2010 23:04:32 | |
---|
Veikko: Höh, mun mielestä olis vain parempi, että skaboille olisi ihan oma alueensa. Ei mulla muuten mitään skaboja vastaan ole. On kai siitäkin joskus juttua tuolla backstageosastolla ollut. Mutta minusta se on kuitenkin näin skabailijana kivempi, että ne skabat ovat vähän niinkuin aihepiiriensä mukaisilla alueilla. Tukkiihan se tietty vähän tuota etusivua, mutta kai siihen on vaan niin tottunut, ettei se häiritse vaikka niitä siinä möllöttelee. |