BigPapa 13.08.2010 17:20:34 (muokattu 13.08.2010 17:22:47) | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
antnis 22.08.2010 11:41:06 (muokattu 22.08.2010 11:45:51) | |
---|
|
doktorkoo 23.08.2010 11:03:28 | |
---|
BigPapa: Tuli hommattuu tollaset, mainiota rytmiryhmää, Taj Mahalin lättyjä kaikki, mahtavee!!!!!! : 1968 - Taj Mahal: Ry Cooder - Guitar (Rhythm) Ry Cooder? toi oli kyllä uus tieto, yllättävää! Tajn alkupään levyt on kyllä mahtavia. Lisäisin listaan liven The real thing, jossa kokoonpanossa mukana 4 tuubaa(!). Etenkin biisi Sweet mama Janisse on sellainen että kunnon volumeilla tuntuu että norsulauma käy päälle (c: Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank
http://www.myspace.com/themisbeats |
blaekie 03.09.2010 23:43:26 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 03.09.2010 23:52:59 | |
---|
blaekie: Mitä on blues ? http://www.youtube.com/watch?v=4Ou-6A3MKow Howlin Wolf kertoo sen sulle.. Mites se sen kertoo? Ulvomalla haudan takaa? Ja mikä vittu on se luussi, mistä muilla on tarkempaa tietoa - itse ainakin oon hieman hämilläni? |
blaekie 03.09.2010 23:59:26 | |
---|
slimonefeelingfat: Mites se sen kertoo? Ulvomalla haudan takaa? Ja mikä vittu on se luussi, mistä muilla on tarkempaa tietoa - itse ainakin oon hieman hämilläni? Ei siit oo muilla sen tarkempaa tietoo, mutta Howlin Wolf kertoo sen sulle , kun maltat hetkisen kuunnella ;-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 04.09.2010 00:15:37 | |
---|
blaekie: Ei siit oo muilla sen tarkempaa tietoo, mutta Howlin Wolf kertoo sen sulle , kun maltat hetkisen kuunnella ;-) Ja Howling Wolf on sitten se luussin ydin ja kaikenkattava selitys? Älä ymmärrä väärin, Wolf on miunkin mielestä hyvä blues-artisti, mutta silti - blues-termin sisällön tyhjentävä selitys, tuskinpa vainen! |
blaekie 04.09.2010 00:39:44 | |
---|
slimonefeelingfat: Ja Howling Wolf on sitten se luussin ydin ja kaikenkattava selitys? Älä ymmärrä väärin, Wolf on miunkin mielestä hyvä blues-artisti, mutta silti - blues-termin sisällön tyhjentävä selitys, tuskinpa vainen! Juu, juu .se Howlin Sulf on se "luussin" ydin. ;) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 04.09.2010 01:38:51 (muokattu 04.09.2010 01:49:39) | |
---|
blaekie: Juu, juu .se Howlin Sulf on se "luussin" ydin. ;) Näinhän sä tossa aikaisemmin juuri kerroit, vai etkö enää muka kykene muistamaan! "blaekie: Mitä on blues ? http://www.youtube.com/watch?v=4Ou-6A3MKow Howlin Wolf kertoo sen sulle.." ...ja mitä vittua tämäkin sitten oli, yks saatanan kapea-alainen idioottianaalisointi hyvin laaja-alaisesta aiheesta! |
velsa 04.09.2010 03:21:27 | |
---|
Ja sit ei pidä unohtaa Ruotsalaista blyyssin sanansaattaja Howling Ulf:ia missään tapauksessa!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Gardiner 04.09.2010 16:52:00 | |
---|
velsa: Ja sit ei pidä unohtaa Ruotsalaista blyyssin sanansaattaja Howling Ulf:ia missään tapauksessa!!!! Vähän nyt joutuu nipottaan, mut se on Håwling ulf. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
blaekie 04.09.2010 17:58:55 | |
---|
slimonefeelingfat: Näinhän sä tossa aikaisemmin juuri kerroit, vai etkö enää muka kykene muistamaan! "blaekie: Mitä on blues ? http://www.youtube.com/watch?v=4Ou-6A3MKow Howlin Wolf kertoo sen sulle.." ...ja mitä vittua tämäkin sitten oli, yks saatanan kapea-alainen idioottianaalisointi hyvin laaja-alaisesta aiheesta! Voe luoja, Sarkasmintaju vissiin aivan hukassa ?, ei tässä kukaan ole mitään ultimaattista "luussin" ydintä hakenutkaan. Mistä kivenkolosta näitä urputtajia aina tänne siunaantuu. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 04.09.2010 18:25:10 | |
---|
blaekie: Voe luoja, Sarkasmintaju vissiin aivan hukassa ?, ei tässä kukaan ole mitään ultimaattista "luussin" ydintä hakenutkaan. Mistä kivenkolosta näitä urputtajia aina tänne siunaantuu. Voe Luoja, siinähän se on se urputtaja iha ite! Et sitten vissiin ymmärtänyt tätä "sarkasmiakaan" - liian vaikea "taiteenlaji" Sinulle? Heiii - älä ota tätä maailmaa ihan noin vakavasti! |
blaekie 04.09.2010 18:41:44 | |
---|
slimonefeelingfat: Voe Luoja, siinähän se on se urputtaja iha ite! Et sitten vissiin ymmärtänyt tätä "sarkasmiakaan" - liian vaikea "taiteenlaji" Sinulle? Heiii - älä ota tätä maailmaa ihan noin vakavasti! Niinpä niin, heh, en ota ihan niin vakavasti kuin sinä tunnut ottavan ton provoamisen. Voi olla että mun "sarkasmitutka" ei ole ihan samalla aaltopituudella kuin sulla, mutta kuitenkin on käynyt aina niin että tollaset pari päivää rekisteröityneet "sarkasmihämmentäjät" on kadonnut täältä vähin äänin, jälkiä jättämättä, ja kellään ei tule ikävä. Sinunlaistesi satunnaisten kävijöiden ongelma on että pitää provota koko ajan jostain jotain, ihan vaan provoamisen vuoksi. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 04.09.2010 18:53:01 | |
---|
blaekie: Niinpä niin, heh, en ota ihan niin vakavasti kuin sinä tunnut ottavan ton provoamisen. Voi olla että mun "sarkasmitutka" ei ole ihan samalla aaltopituudella kuin sulla, mutta kuitenkin on käynyt aina niin että tollaset pari päivää rekisteröityneet "sarkasmihämmentäjät" on kadonnut täältä vähin äänin, jälkiä jättämättä, ja kellään ei tule ikävä. Sinunlaistesi satunnaisten kävijöiden ongelma on että pitää provota koko ajan jostain jotain, ihan vaan provoamisen vuoksi. Itseasiassa et käyttänyt sarkasmia alkuperäisessä kirjoituksessai vaan ironiaa, joka on jotain muuta! Noh silti - iva on ivaa, vaikka sitä miten vääntäis ja aina on niin kivaai! Ja sinähän et sitten muka "provoillut" kirjoituksesasi - just joo! |
blaekie 04.09.2010 22:57:05 | |
---|
slimonefeelingfat: Itseasiassa et käyttänyt sarkasmia alkuperäisessä kirjoituksessai vaan ironiaa, joka on jotain muuta! Noh silti - iva on ivaa, vaikka sitä miten vääntäis ja aina on niin kivaai! Ja sinähän et sitten muka "provoillut" kirjoituksesasi - just joo! Eiköhän se sarkasmi ole yksi ironian alalaji ? , ja iva on vain ivaa, ja vielä kansanomaisesti "ihan vaan pientä vittuilua" , vai miten se menee ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 04.09.2010 23:42:07 | |
---|
blaekie: Eiköhän se sarkasmi ole yksi ironian alalaji ? , ja iva on vain ivaa, ja vielä kansanomaisesti "ihan vaan pientä vittuilua" , vai miten se menee ? kauanhan se kesti (guugletusta ankaramman kautta) ennenkuin pikku vittuilua sain kokea sinun taholta! ja silti aikaisemmat kirjoituksesi eivät olleet nähneet minkään luokan ivaa ennenkuin minun taholtani! kesy mikä kesy, mee kasvamaan johonkin nurkkaan! |
slimonefeelingfat 04.09.2010 23:45:32 | |
---|
Ja sitten taas - viedään tämä keskustelu takaisin otsakkeeseensa eli roottiin! |
blaekie 05.09.2010 01:34:52 | |
---|
slimonefeelingfat: Ja sitten taas - viedään tämä keskustelu takaisin otsakkeeseensa eli roottiin! No mutta, kaiken tämän jälkeen jäämme suurella mielenkiinnolla odottamaan tulevaa ! Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
slimonefeelingfat 05.09.2010 02:19:10 | |
---|
blaekie: No mutta, kaiken tämän jälkeen jäämme suurella mielenkiinnolla odottamaan tulevaa ! Vau, pläkki tuli taas esiin! No mutta, jos jätetään egot eteiseen ja annetaan muiden viedä keskustelua eteenpäin, sopii varmaan sinullekin? |