Aihe: Ultimate blueskitara?
1 2 3
reijoteppo
30.10.2003 11:06:02
Tällä hetkellä ultimate blueskitara on minun vanha kunnon Landola. Eka akustiseni, joka maksoi aikoinaan 999 mk( saaatana, että niitä mansikoita sai poimia), mutta mistä en luovu koskaan. Käteen se on kasvanut kiinni, meiillä on historiaa.

"sure got them ol´berry pickin´blues..." :-)~
Bee-äf
30.10.2003 11:43:17
Kitaralla ei niin väliä, kun vahvari on pienehkö putkivempain josta säröt saadaan vain volumepotikasta. Tällöin kylllä kitarassa sais mieluiten olla yksikelaiset mikit...
Eeroplane
30.10.2003 22:40:42
Kattokaa mun omakuva. ns. "köyhänmiehen blueskeba".

Aattelin nyt ainaskii valkosen pleksin vaihtaa ettei näytä liika srv:n skebalta. Ei nimittäin ostaessa tullut srv mieleenkään.

Älä hyvä mies tee sitä! Sullahan on varsin tyylikäs kitara!
Sammakko
31.10.2003 15:40:33 (muokattu 31.10.2003 16:16:56)

Älä hyvä mies tee sitä! Sullahan on varsin tyylikäs kitara!

Ootko muuten se äijjä joka käy mun kotona viikottain?

Kyllähän se tyylikäs on. Kävi vaan pikku äksidentti sille suojalle. Ja aattelin samalla että jos vaikka vaihtais sen valkoseen.

Tulee liian monelle mieleen srv ( (johtuen mustasta pleksistä muutenhan se on ihan tavallinen sunburst strato) vaikkei siinä mitään sinäänsä mutta minä oon minä ja stevie stevie).

Kitara muuttuu päivä päivältä enemmän blues kitaraks (lommot!). Joku päivä (vuosia) se ei oo enää "köyhänmiehen blueskitara" ku sille tulee ikää mikä tekee k-m:n blueskitarasta blueskitaran. Tuo strato tulee olemaan meitsillä monia vuosia (on niin hyvä).
The Banton Kun Kui Experience
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)