doktorkoo 04.03.2009 11:18:34 | |
---|
rheinone: Todella mahtavaa kamaa. Siistiä että tällasta pannaan levylle vielä tänä päivänä. Jameshan tunnettiin aikaisemmin nimellä Howlin Wilf, ja on käynyt Rauma Bluusissakin vuosia sitten. Omalla nimellään julkaissut nyt jo 4 albumia, ja mm Van Morrisson itse on niillä vieraillut. Suosittelen, hyviä levyjä kaikki! Myös vanhoja Howlin Wilfeja on julkaistu CD:nä, ainakin ebayssa vilahtelee silloin tällöin -j Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
zekeode 04.03.2009 17:03:41 | |
---|
Ilmoittaisivat nyt vaan tarkan päivämäärän koska tulevat myyntiin. Jep. Joka vuosi on liput loppuneet kesken, ja tänä vuonna en jää ilman. Erityisesti eturivin parhaat paikat myydään loppuun heti... |
saturnzreturn 05.03.2009 10:25:38 | |
---|
zekeode: Jep. Joka vuosi on liput loppuneet kesken, ja tänä vuonna en jää ilman. Erityisesti eturivin parhaat paikat myydään loppuun heti... Ihan budjetoinnin kannalta ajattelin asiaa; nyt ois ylimääräistä kyhnyä, kesäkuussa ehkä ei. my wallet's fat and so is my head |
Borlag 05.03.2009 20:48:56 | |
---|
saturnzreturn: Ihan budjetoinnin kannalta ajattelin asiaa; nyt ois ylimääräistä kyhnyä, kesäkuussa ehkä ei. festarin omien sivujen mukaan tässä kuussa tulevat myyntiin, tarkempaa tietoa sieltä en löytänyt. Jos viikon pari säästyy tuo raha, niin eiköhän siitä sitten ole jo tarkempaa tietoa, ellei jopa liput lompakossa. |
timppa67 07.03.2009 14:44:02 | |
---|
Ei Jumaleissön.. Mule on nähtävä,, satoi tai paistoi... |
blaekie 07.03.2009 23:43:03 (muokattu 08.03.2009 00:45:17) | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
texjazz 08.03.2009 10:30:51 | |
---|
Onkohan reggae'n'roots -pändi Gov't Mule kuunnellut soitin- ja lauluyhtye Free'tä? Älleh ellus allo nodhat. |
sakkemule 08.03.2009 11:49:22 | |
---|
|
Limes 12.03.2009 18:53:02 | |
---|
|
sauhusanttu 17.03.2009 15:58:16 | |
---|
Jep jep pitää taas työn puolesta raahautua Järvenpäähän tekemään juttua puistobluesista. No joo ei mua tartte sinne raahata kas kun pääsee ilmaiseksi sisään ja saa vielä nauttia pressiteltan antimista jutun tekemisen ohella. Jos näätte sellasen kaljun ja silmälasipäisen hemmon kulkevan siellä festarialueella miksrofonin kanssa missä on sininen tuulisuoja niin tulkaa nykäsemään hihasta ja juttelemaan bluesfiiliksistä, saatatte päästä radioon. |
Isodee 24.03.2009 08:29:30 | |
---|
Liput myynnissä! Ennakko 57 euroa, lippupalvelu ja menolippu. Päälavan kotimainen bändi on Hoedown, vahvistettuna Jukka Gustavsonilla ja Tuomo Prättälällä. Kesän odotus voi alkaa! |
Kiinankeisari 24.03.2009 10:50:58 | |
---|
dodi, nyt on piletti tulossa, tilasin menolipusta kun lippupalvelun sivuilta puistobluesia ei vielä löytynyt ? vaikka eihän nuo varmaan ihan heti lopu :) My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends.
The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer". |
Larry 24.03.2009 13:22:34 | |
---|
Isodee: Liput myynnissä! Ennakko 57 euroa, lippupalvelu ja menolippu. Päälavan kotimainen bändi on Hoedown, vahvistettuna Jukka Gustavsonilla ja Tuomo Prättälällä. Kesän odotus voi alkaa! Jumalauta, koko ajan odotellaan mutta lunta vaan sataa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Borlag 24.03.2009 19:44:33 | |
---|
Liput tilattu täälläkin, muksukin odottaa innoissaan, vaikkei vielä olekaan varmaa pääseekö tällä kertaa mukaan. Ei kuitenkaan malta olla aloillaan niin pitkään. |
DoThePop 24.03.2009 23:00:27 | |
---|
Pakko oli ottaa tiketit jo tänään ettei vaan missaa Mulea. Onneksi jokunen lippu oli vielä jäljellä... National Rifle Association |
Väsykäsi 05.04.2009 16:47:13 (muokattu 05.04.2009 16:55:06) | |
---|
Liput on ostettu ja kovasti isän kanssa odotetaan. Molemmat dikataan Gov't mulea aivan kauhiasti. Kuinka on saakohan maestro Haynesilta nimmareita? Elikkäs vähän kuin: Hi mister Haynes can i have your autograph please? Miten muuten kysytään lontooksi kuinka olis yhteiskuva? Allmaneita ei tulla Euroopassa näkemään sillä Gregg pelkää lentämistä. Kesällä kattoon Puistobluesiin Gov't mulea |
saturnzreturn 06.05.2009 10:27:07 | |
---|
sauhusanttu: Jep jep pitää taas työn puolesta raahautua Järvenpäähän tekemään juttua puistobluesista. No joo ei mua tartte sinne raahata kas kun pääsee ilmaiseksi sisään ja saa vielä nauttia pressiteltan antimista jutun tekemisen ohella. Jos näätte sellasen kaljun ja silmälasipäisen hemmon kulkevan siellä festarialueella miksrofonin kanssa missä on sininen tuulisuoja niin tulkaa nykäsemään hihasta ja juttelemaan bluesfiiliksistä, saatatte päästä radioon. Teet jonkun unelmasta totta. my wallet's fat and so is my head |
rheinone 22.06.2009 20:07:07 | |
---|
"tommosta helikopterirokkia" - Antti1 |
oulukyllosa 22.06.2009 21:06:42 | |
---|
Ou jee, neljä päivää ja tämä jätkä lähtee ekaan Puistobluesiinsa.Hienoa säätäkin luvannut :-) Hokasin vasta äsken että Gov`t Mule heittää pistokeikkana tämän, ts. ei muita euroopan keikkoja.Kiva että Warren, tämä tunnetusti laiskahko rockin duunari, kerkesi tulla käväisemään Härmässä. The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
rheinone 22.06.2009 21:10:36 | |
---|
oulukyllosa: Kiva että Warren, tämä tunnetusti laiskahko rockin duunari, kerkesi tulla käväisemään Härmässä. Tarkoitatko että poppoosta ainoastaan Warren on merkittävä sälli tsekattavaksi, vai että ainoastaan Warren on laiskahko? "tommosta helikopterirokkia" - Antti1 |