samueld 27.11.2003 19:43:52 | |
---|
no ei ne nyt kovin kalliit ole, on niitä ollu hintavempiakin konsertteja Kieltämättä totta. Koko hinnoittelupolitiikka on suomessa aika yläkvarttiilissa. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Brian May jr. 28.11.2003 14:03:17 | |
---|
Hah, sainpas sitten kuitenkin. Loistavaa:) Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
BaariMikko 01.12.2003 02:51:36 | |
---|
No niin, kolme lippua varauksessa. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Hubert 01.12.2003 14:17:45 | |
---|
Lipun hinta on mielestäni kova kun ottaa huomioon että jäähalli on kyllä aika ankea paikka seurata blues keikkaa. Vuonna 87 vai oliko se 86 olin katsomassa B.B. :tä kultturitalolla, ja kuvittelisin että tunnelma oli siellä huomattavasti intiimimpi ja läheisempi kuin jäähallissa, jossa on muuten myös aika karmea akustiikka. Mielenkiintoista on kuitenkin nähdä B.B:n showmanshippiä, se jätkä saa kyllä mukaansa vähän ankeammissakin olosuhteissakin. Does humor belong in music? |
bender 01.12.2003 16:56:36 | |
---|
Lipun hinta on mielestäni kova kun ottaa huomioon että jäähalli on kyllä aika ankea paikka seurata blues keikkaa. Vuonna 87 vai oliko se 86 olin katsomassa B.B. :tä kultturitalolla, ja kuvittelisin että tunnelma oli siellä huomattavasti intiimimpi ja läheisempi kuin jäähallissa, jossa on muuten myös aika karmea akustiikka. Mielenkiintoista on kuitenkin nähdä B.B:n showmanshippiä, se jätkä saa kyllä mukaansa vähän ankeammissakin olosuhteissakin. saas nähä jaksaako ukko vielä vetää kunnon shown, alkaa jo kuitenkin ikä painaa. Eikä taida enää kauheesti soittaa seisaaltaan. |
weelie 01.12.2003 17:14:52 | |
---|
'99/'00 soitti käytännöllisesti katsoen koko ajan istuen ja ääni oli ainkin käymälläni keikalla aluksi aika rosoinen. Mutta oli se hieno kokemus! Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Socialite 03.12.2003 16:15:52 | |
---|
'99/'00 soitti käytännöllisesti katsoen koko ajan istuen ja ääni oli ainkin käymälläni keikalla aluksi aika rosoinen. Mutta oli se hieno kokemus! Jos puhut puistobluesin keikasta niin kyllä se mielestäni oli täyttä tavaraa, varsinkin loppua kohti! vui prkl, kun on kalliit liput minulle tämän hetken budjetilla nuo. Minneköhän asti niitä riittää vai onkohan ne jo menny kaikki... Osta classic 30! |
Ossi 04.12.2003 23:20:09 | |
---|
..vui prkl, kun on kalliit liput minulle tämän hetken budjetilla nuo. Minneköhän asti niitä riittää vai onkohan ne jo menny kaikki... Nyt vaan toimeksi! Vaimo haki mulle lipun tänään, ja paikkojen suhteen oli kuulemma vielä valinnanvaraakin. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
weelie 05.12.2003 10:37:58 (muokattu 05.12.2003 10:38:53) | |
---|
Jos puhut puistobluesin keikasta niin kyllä se mielestäni oli täyttä tavaraa, varsinkin loppua kohti! vui prkl, kun on kalliit liput minulle tämän hetken budjetilla nuo. Minneköhän asti niitä riittää vai onkohan ne jo menny kaikki... Mä näin BBn Leiegessä, Belgiassa. Tosin DVD:ltä ja netistä olen nähnyt kolme muutakin tuon 99/00-kiertueen keikkaa. Plus yksi kaveri näki El Pasossa keikan samalta kiertueelta. Samat maneerit tuntui olevan joka keikalla, ja kolmessa keikalla viidestä istui alusta loppuun... mulle on kyllä ihan sama istuuko vai seisooko. En tiedä lippujen riittävyydestä. Mulla on permannolta tokalta riviltä paikat... (sisäinen) pakko oli varata heti aamuysiltä ku ne tuli jakoon. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Angie 06.12.2003 22:11:14 | |
---|
Mulle vois tulla liput joulupaketista. (Äiti vähän vihjas siihen suuntaan!) Taidanpa olla oikein kiltti tänä vuonna. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
BaariMikko 10.12.2003 05:30:54 | |
---|
mulle on kyllä ihan sama istuuko vai seisooko. Mulle on tullut BB Kingistä sellainen kuva, että esiintymisensä ovat ainutlaatuisia kokemuksia, vaikka roikkuisi pää alaspäin katosta. Näkemieni ja kuulemieni taltiointien ja lausahduksien perusteella persoonassaan on jotain aika harvinaisen hienoa. No, saa nähdä nyt sitten, millaiseksi kokemukseksi keikka osoittautuu... Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Socialite 22.12.2003 20:59:03 | |
---|
Perhana. Taitaa jäädä minulta väliin tällä kertaa. Jos en sitten viime tingassa saa lippuja jostain huuto.netistä. No voin lohduttautua sillä, että olen jo kerran saanut todistaa bluesin legendan livenä ja vieläpä kauniina kesäiltana... |