Aihe: Bluesterssi
1 2
Mika Antero
21.09.2005 11:46:38
kun aletaan irroittamaan jotain asiaa omasta kontekstistaan niin ei nähdä enää metsää puilta.

Juu, noin se varmaan on. Sitä kun itse on aloittanut soittamisen sillä boogie-woogie -kuvion edestakaisin sahaamisella, niin ei tule ajatelleeksi moista asiaa ollenkaan; se on niin luonnollista.

(Emmää kyllä tiedä onko siinä boogie-woogie -kuviossa mitään bluesterssiä...)
dfloreno
21.09.2005 11:52:49

Olin hetken tööt ja avasin jo DC++:nkin etsiäkseni artisia Kai Paholainen (nappaanpa tästä itselleni muuten pseudonyymin, kiitos vaan) kunnes Ymmärsin. Kello alkaa olla paljon... Heräsin aikaisin...
-Kai Paholainen

Sinäänsä aika kova jäbä oot, kun tuut MUUSIKOIDEN.nettiin paukuttelee henkseleitä miten hait jotain suohumpaa DC++:sta ... Mitens jos se Kai Paholainen ois joku jamppa täältä palstalta?

En väitä, etten olisi ite joskus lataillut jotain biisejä joistain p2p-zydeemeistä, mutta koitetaan edes jollain tapaa pitää tuota toimintaa vähintään arveluuttavana; ei lähdetä siis mainostamaan sitä sen enempää.

Nyt riittää karpoilu, mokomat piraatit, stana... ;).
God made me funky
dfloreno
21.09.2005 11:55:03

(Emmää kyllä tiedä onko siinä boogie-woogie -kuviossa mitään bluesterssiä...)

No ite boogie-woogie -kompissa ei oo, mutta siinä aamun pikkutunneilla kun rupee pienessä laskussa lauleskelee siihen päälle, niin varmasti jo löytyy jos jonninmoista bluenotea... ;).
God made me funky
Jemo
21.09.2005 20:39:47

En väitä, etten olisi ite joskus lataillut jotain biisejä joistain p2p-zydeemeistä, mutta koitetaan edes jollain tapaa pitää tuota toimintaa vähintään arveluuttavana; ei lähdetä siis mainostamaan sitä sen enempää.

Ei se että sitä käyttää vaan miten sitä käyttää. Itse en näkisi itseäni väärinkäyttäjänä. Kuten levylistaani vilkaisemalla voisi ounastella. Toisaalta, porttiteoria saattaa päteä tuollakin; ehkä yksi kaunis päivä huomaan polttavani musaa omaan käyttöön mpkolmosista "Ihan vähän vaan, ihan vain kokeeksi" että saan Äänet Päässäni pidettyä aisoissa...

-Kam... Kai Paholainen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)