Aihe: Jimi Hendrix
1 2 3 4 5 6 7 8
Hesrock
06.02.2005 18:56:39
En voi ymmärtää, mikä siin SRV:n versiossa on niin hienoa verrattuna alkuperäiseen. Omasta mielestäni ko. biisi on hirvein koskaan tehty coverraiskaus.

Jos Little Wingiä tarkoitat niin tuo on aika yliampuvaa, SRV:n versio on tosi hyvä, ja Jimi on paras. Piste.
Groovelover
07.02.2005 12:24:30
Jos Little Wingiä tarkoitat niin tuo on aika yliampuvaa, SRV:n versio on tosi hyvä, ja Jimi on paras. Piste.

Komppaan, mutta itseäni miellyttää Jimin studioversiota enemmän se helmikuussa 1969 Lontoon Albert Hallissa äänitetty liveversio, julkaistu ainakin Hendrix In The West-livelevyllä; en tiedä saako tuota levyä mistään nykyään kun Hendrixin perikunta on pistänyt backkataloogia uusiksi.
AoA
18.02.2005 14:44:34
Komppaan, mutta itseäni miellyttää Jimin studioversiota enemmän se helmikuussa 1969 Lontoon Albert Hallissa äänitetty liveversio, julkaistu ainakin Hendrix In The West-livelevyllä; en tiedä saako tuota levyä mistään nykyään kun Hendrixin perikunta on pistänyt backkataloogia uusiksi.

kyllä mä ainakin jostain ostin tuon alberthallin liven kokonaisuudessaan levynä... ja tosiaan, sieltä onki loistoversio little wingistä...
-Anssi, Stiff Flavor
Hesrock
18.02.2005 18:33:11
En nyt viitsi aloittaa uutta aihetta mihinkään, onkai tästä ollut joskus ennenkin juttua mutta kun yritän ettii Who Knows?iin tabloja niin ei niitä löydä mistään, eli onko tämä vain improvisoitu biis Fillmore Eastissa vai mikä on homman nimi?
Lasu
18.02.2005 23:49:18

Olen sitä mieltä että toista Hendrixin veroista ei ole, ei tule, eikä ole ollut. Hendrix teki kitaroinnista todellakin taidetta, ja siksi sitä arvostankin.
Bald Anus
05.04.2006 20:36:51

Onko muuten Sunshine of your love Hendrixin oma biisi? Käsittääkseni on Creamin.
Raha on ilmaista
THV-Klubi#12
Paskakitaristit #1
reijoteppo
05.04.2006 20:51:03
Onko muuten Sunshine of your love Hendrixin oma biisi? Käsittääkseni on Creamin.

Creaminhan se on. Jimi vaan otti sen heti ohjelmistoonsa ikäänkuin tributena ja muuten vaan, kun diggasi biisistä. :)
e.c
05.04.2006 21:55:08
Creaminhan se on. Jimi vaan otti sen heti ohjelmistoonsa ikäänkuin tributena ja muuten vaan, kun diggasi biisistä. :)

Tais Jimikin olla aika kova Clapton-fani tohon aikaan ja suureksi osaksi sen takia soitti myös itse kappaletta keikoillaan. Ja E.C taas vastas soittamalla mm. Little Wingin levylle ja monia muita keikoilla..
"Olen käyttänyt kolme miljoonaa juomiseen ja vielä enemmän uhkapeleihin. Loput olen tuhlannut." - John Daly
reijoteppo
05.04.2006 22:38:38
Tais Jimikin olla aika kova Clapton-fani tohon aikaan ja suureksi osaksi sen takia soitti myös itse kappaletta keikoillaan. Ja E.C taas vastas soittamalla mm. Little Wingin levylle ja monia muita keikoilla..

Aivan... Hupaisaa sinänsä, kun Jimi oli ollut aivan kusi sukassa kun oli päässyt tapaamaan Lapasen Lontoossa ensi kertaa... Mutual Respect...
ezy ryder
09.04.2006 00:54:58
Ja mikä vielä hupaisampaa niin Cream teki Sunshine of your loven tribuuttina Jimille (tai hänestä inspiroituineena) ja Jimi puolestaan omisti BBC:n Happening for Lulussa saman biisin Creamille (se on just se lähetys, jossa Jimi aloittaa Hey Joella, lopettaa sen, vetää Sunshine of your loven, jonka puolivälissä lähetys katkaistaan).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)